Wooyoungie~💖:
Yeosanggg
Buluşalım mı?
Tabii müsaitsenGelecektekikocişim:
WooooEvet müsaitimm
Neden olmasınn~Wooyoungie~💖:
Tamamdır^^
Sahildeki ...kafede
buluşalımGelecektekikocişin:
Tamam bana uyar>.<
Saat kaçta?Wooyoungie~💖:
Şuan saat 11
14.30 da orada olalım
Kabul mü?Gelecektekikocişim:
Ayyy tamam kabul
Ben hemen gidip
hazırlanayım o zananWooyoungie~💖:
Git hazırlan sjsndkwnw
Ben de hazırlanayım
Görüşürüz Yeoo~♡Gelecektekikocişim:
Good bye Woo~♡Sarışın genç yataktan kalkıp üzerindekileri hızla çıkarttı.Kendisine göre zamanı yoktu lakin bolca vakti vardı aslında.
Direkt banyoya koştu ve küvetin tıpasını kapayıp sıcak suyu açtı.Rengarenk köpüğü de suyun içine bıraktı ve yüzüne maskesini yaptı. Su dolduğunda suyu kapatıp küvete girdi.
Sıcak su vücuduna rahatlamışlık hissi yayarken gözlerini kapatıp iyice küvetin içine yayıldı.Duştan çıktığında bornozunu giyip odasına geçti.Dolabının karşısına geçip kıyafetlerine göz gezdirdi.Madem sahile gidecekleri bence şort giymesinde bir sakınca yoktu.
Siyah dar şortunu alıp giyindi.Üzerine de beyaz bir hoodie giydikten sonra saçlarının aralarına maşa yaptı.Minik tatlı kıvrımlar hoşuna gitmişti.Şans bilekliğini de taktıktan sonra beyaz dizinde ki çoraplarını giydi.
Tamamen hazır hissettiğinde Wooyounga mesaj attı evden çıktığına dair.Zaten yarım saati vardı ve o yarım saatte de sahile varırdı.Evden çıkıp sahile ilerledi.Buluşacakları yere geldiğinde hoodiesini düzeltip içeriye girdi.
Gözleri etrafta Wooyoungu ararken sağda cam kenarında ki gördüğü bedenle gülümseyip oraya ilerledi."Wooyoungie ben geldim~"
Sarışın olan masaya oturdu yüzündeki kocaman gülümseme ile.Karşısındaki gencin de ondan bir farkı yoktu.
Wooyoung hemen yanındaki lale demetini alıp önündeki çocuğa uzattı.
"Bu senin için,senin kadar güzel olmasalarda gördüğümde aklıma direkt sen geldin."
"Wooyoung çok düşüncelisin teşekkür ederim~"
Sarışın olan masanın üzerinden eğilip karşısındaki gencin yanağına bir öpücük kondurdu.
Lale demetini alıp kokladı."Gerçekten çok güzeller~"
Wooyoung gülümsedi.Kesinlikle işe yaramıştı taktiği.
"Bir şeyler yiyelim mi?"
"Evet lütfen~"
Wooyoung garsonu çağırıp menüyü istedi. Garson menüyu getirdikten bir kaç dakika sonra iki genç de siparişlerini verip yemekleri gelene kadar kendilerinden bahsettiler. Yemekleri geldiğinde bir yandan yemeklerini yiyip bir yandan sohbet etmeye devam ediyorlardı.
Yiyeceklerini yedikten sonra Wooyoung hesabı ödemiş ardından da sahile inmişlerdi.