TARDIS

907 76 19
                                    

Tak začneme s něčím jednoduchým. No když říkám jednoduchým...

TARDIS je vesmírná loď a stroj času v jednom. V základní formě vypadá jako plechovka.

To jsem toho řekla. Takže jinak:

TARDIS je vynález Pánů Času. Je v ní použita jedna z jejich nejoblíbenějších technologií a to, že je větší zevnitř. Prakticky je uvnitř TARDIS celá nová dimenze. (Doufám, že jsem to nepopletla). TARDIS je zkratka pro Time and relative dimension in space (Tedy čas a relativní dimeze ve vesmíru... ČARDVV... To zní divně, zůstaneme u té angličtiny.) Jak tento stroj času funguje mi zůstává záhadou, vím jen, že se pohybuje v časovém víru. Uprostřed TARDIS se pohybuje v kulatém sloupci věc které se říká duše TARDIS. A když říkám duše (Já vlastně nic neříkám, jen ťukám do klávesnice) myslím doslova. TARDIS je totiž (zjednodušeně řečeno) živá bytost. Myslí a má vlastní hlavu.

A teď k Doctorově TARDIS. Je tvrdohlavá a šíleně škodolibá. Lítá všude, jenom ne tam kam Doctor chce. Nemá ráda některé jeho společníky a má pokaženou navigaci. A to není jediná pokažená věc v TARDIS. Vzhledem k tomu, že je ještě starší než Doctor je to dobré. Nefunguje jí maskování, seklo se na jednom nastavení. To proto Doctorova TARDIS vypadá pořád jako modrá policejní budka z šedesátých let.

Doctor si ke své TARDIS vybudoval velmi zajímavý vztah. On ukradl ji a ona jeho. On jí říká různě. Holka, kráska, sexy (tak jí říkal jenom jedenáctý) taky krám (to když nefunguje). Hodně mu na ní záleží a nemá rád když ji někdo uráží. Je to jeho nejvěrnější společnice ( taky prakticky jeho žena).

TARDIS je nekonečná a je v ní vše co si zamanete (tedy co si Doctor zamane). Doctor svou TARDIS ukradl z opravny (Některé zdroje tvrdí, že z muzea) a už tedy byla tou dobou trochu "oježděná".

Co mám ještě napsat o modré budce létající časem a prostorem? Když startuje vydává takový... jak bych to jen... uí uí zvuk? Asi tak. Všichni ho známe a milujeme. Aw.

Je toho moc. Doopravdy. Kdybych měla popisovat historii TARDIS tak jsme tu ještě asi padesát let.

Je zvláštní jak se dostala do podvědomí většiny lidí na světě. A žádnému Whovianovi nepřijde divné, že ta budka umí cestovat časem. Ať už TARDIS udělá cokoliv, naklonuje Doctora, zmizí neznámo kam a pak se zase objeví, nebo uvaří čaj, nikoho to nepřekvapí.

Prostě technologie Pánů Času.

Nebo taky slovy desátého Doctora:

Taková Wibbly Woobly Timey Wimey.

Tak jo. Je docela dost možné že jsem něco poletla, tak mi to nemějte za zlé. :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 18, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Doctor Who - EncyklopedieKde žijí příběhy. Začni objevovat