14/Mart/2021
Nasıl başlıyim bilemedim... Bu benim ilk hikayem sizlerden öncelikle bir isteğim var;
Biliyorsunuz bu ilk hikayem bu zamana kadar sadece okudum yazmaya hiç kalkmadım. Aslında düşündüm, aklıma çok konu geldi ama geldiği gibi de gitti. Sonra yazarim dedim, zamanım olmadı okuldan dolayı ya da ev işleri falan derken...Neyse sizlerden istediğim şans verip okumanız, emeğimin karşılığını vermeniz ve hatalarımı bana söylemeniz. Çünkü biliyorum hatam olacak, hatasız olmaz.😉
Eleştiriye, eleştirilerinize açığım kurgumda ama tabiki saygı çerçevesinde. Ayy çok konuştum hadi siz okuyun.
❤Keyifli okumalar kuzular❤
~■Giriş■~
"Hey! Beni de bekleyin"
Evden çıktığımızdan beridir Merve'yle dalga geçtiğim için bana trip atıyordu. Hayır onu anladim peki Sude neden bana trip atıyor onu anlamadım?
Eve geldiğinde yeni bir sevgili yapmış benim canım arkadaşım(!) Bende ona dedim ki "hayırlı olsun diyeceğim de en fazla 1 ay veriyorum bu seferkine" dedim. Allah için kendisi ayda sevgili değiştirirken sorun yok ben söyleyince sorun var.Neymiş efendim bu seferki başkaymış da,romantikmiş de yakışıklıymış da,zekiymiş de. O bunları hülyalı hülyalı anlatırken bende böyle dedim. Ne var yani? Cidden gözlerimi devirirken onların arkasından yürüyordum, valla hiç koşamam arkalarından zaten sabahın köründe kalkmışım.
Allahım kim okulu sabah yapar ki!
"Hadi hızlı yürü geç kaldık."
Sude'nin seslenmesiyle hızlandım. Ama onlar da bildiğin koşuyorlar canım, biraz yavaş."yaa biraz yavaş"
Boğazım kuruduğu için su şişemi çıkarıp içtim. Ohh rahatladım.
"Laan yavaş olsanıza!" hem çantaya suyu koymaya çalışıyordum, hem de onlara laf yetiştiriyordum. "Ooff! Sen de girsene çantaya be!" Önüme dönerken bir de baktım yerdeyim. Allahım rezillik.
Beni düşüren anguta baktım bir hışımla;
"Lan gerizekalı önüne baksana!"
Ama beni takan kim? Beni hiç ciddiye almadan gitti.
Neyse zaten onunla uğraşamam.Kızlar gelip beni ayağa kaldırdılar, tabi bir de gülüyorlardı. şeytan diyo vur ağızlarının üstüne üstüne. Hayal ettimde, ne kadar güzel olurdu.
Kafamı iki yana salladım şu okula gireydik de sonrası kolay. Kafamı sıraya koyup uyurdum ne güzel. Daldığım düşüncelerden, Merve'nin abisi Efe'yi görmemle çıktım.
Aramızda kalsın kendisi mahallenin gözde bekarıdır, ve benimde biricik aşkım. Merve trip atmayı falan unutup beni dürtüyordu. Yemin ederim bu kiz salak beynini almışlar bunun. Ona doğru döndüm" kızım salak misin? Ne dürtüyon iki de bir"
"Abi!!"
Beni takmadan abisine seslenen zeki arkadaşıma baktım. Ciddiyim bazen soruyorum kendime ben bu kızla nasıl arkadaş oldum diye, sonra aklıma beraber büyüdüğümüz geliyor. Ne yapalım işte çatlakta olsa benim arkadaşım. Kardeşten öte benim için.
Gelelim biricik aşkım Efe'ye, aslında ona ne zaman aşık olduğumu ben de bilmiyorum küçükken o benim dibimden ayrılmazdı. Hatta babam ona sinir olurdu. Ama seviyordu da sadece konu ben olduğum da babamla atışırlar ve bence çok tatlı olurlardı. Ama ben de küçükken Özgür abiyi seviyordum çocukluk aklı işte ama o benimle hiç oynamazdı. Bende onu Efe'ye şikayet ederdim. O anlar aklıma gelince dudaklarımda bir gülümseme oluştu.
"Okula mı kızlar?"
Üstümüzde forma, sabahın körü başka nereye acaba diyeceğim de neyse onu sevdiğim için soğuk esprilerimden yapamıyacağım.
"Evet Efe abi" Sude'nin cevabıyla hepimizi süzdü ,onunla göz göze gelince saçlarımı savurdum. Kızıl saçlarıma kayan gözleri kesinlikle hayranlıkla bakıyordu tabi gözleri hayranlıkla bakıyordu, zira hiç dile dökmemişti. Gerçi söylemesine de gerek yoktu ben gözlerine bakınca anlıyordum. Koyu kahve gözlerimi Efe'nin ela gözlerine kitledim. O gözlerini kaçırana kadar baktım. Çünkü; ondan çekinmiyordum.
"Günaydın Efe'm" benim sesimi duyunca tekrar karşılaştım o aşık olduğum gözlerle.
Eveeett giriş bölümünü nasıl buldunuz?
Sizce kızımız nasıl biri?
Merve ve Sude'yi nasıl buldunuz?
Karakterlere soyad düşünmedim önerirseniz çok güzel olur.
Yazım yanlışlarım olabilir bana hatırlatırlatırsanız gözden kaçırdığım yerleri sevinirim.
Sizleri seviyorum...❤
Sağlıkla kalın...❤
Bu arada okuduysanız ve buraya kadar geldiyseniz 1 votenizi alırım. yorumlarınızı bekliyorum.🤗
Allaha emanet olun.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERZİN (Askıda)
ChickLitKitap klişe olacaktır. Eğer klişe kitap sevmiyorsanız size göre değildir. Başlangıç tarihi: 14/03/21/pazar Ferzin♡Efe