°Anlamlı gözler°

22 5 3
                                    

Yukarıdaki şarkıyı dinleyebilirsiniz. Benim en sevdiğim şarkılardandır.:)
Hikayemi sevdiyseniz arkadaşlarınıza önerirseniz sevinirim:) iyi okumalar 🖤




Şuan hislerim ve beynim büyük bir kavgadaydı. Oturmuş baş tırnak etlerimi yoluyordum.

"Şşşt kızım napıyorsun ya" Derinin telaşlı fısıldamasıyla ona döndüm.

"Ellerinin anasını ağlatmışsın" dedi. O diyene kadar ellerimin kan içinde olduğunun farkına varmamıştım bile. Hemen ellerimi kazağımın altına aldım. Derin ellerini ellerime sarmış, iç çekiyordu.

Matematik dersi bı türlü geçmiyordu. Yan sıraya baktığımda, Emre'nin düşünceli olduğunu gördüm. Galiba kuğ meselesini düşünüyordu. Bende onun kadar merak ediyordum. Kendimi bian filmde gibi hissetmiştim.

O sırada Derin'nin yanımda telefonuyla biriyle mesajlaştığını gördüm.

"Hala Burak' la mı konuşuyorsun?"

"Evettt" dediğinde ona kınayan bakışlarımla baktım.

"Ya ne var? Kafa çocuk bakma öyle"

"Kafa çocuk diyorsun da bu Buse'yi aldatmamışmıydı?"  Dedim kızgınlıkla.

"Ya o olay öyle olm-"

"Kızlar susarsanız ders anlatıcam.!" Demesiyle lafı yarım kalmıştı.

"Hocam ders anlatmıyorsunuz ki boyuna yazı yazıyoruz." Dedi Ada. Hocalarla arası iyi değildi. Hocalara ağzına geleni söylerdi. Bu kızın bu yönünü çok seviyordum.

Hoca cevap vermeyip, yazdırmaya devam etti.

"Bu konu burda bitmedi!" Dedim Derin'e ,oflayarak gözlerini devirdi. Ondan beni anlamasını beklemiyordum. Sadece dediklerimi dikkate alsa onun için daha iyi olurdu. Derin erkekler tarafından üzülmüş, ama asla akıllanmıyordu. Ben erkeklerle ilgilenen bir tip değildim. Geçmişte payımı almıştım. Bidaha da karşı cinsle öyle bir konuşmam olmamıştı. Derin'in de benim düştüğüm hataya düşmesini istemiyordum.

Zil çaldığında,ilk ayaklanan Emre olmuştu. Kolundan tutup;

"Nereye?"  Diye sordum.

"Bir işim var hemen dönerim."  Dediğinde gözlerimi kısıp ona baktım.

"Ya kızım yok birşey gelicem hadi görüşürüz."  Diyip gitti.

Derin'de ayaklanıp, gidecekken

"Şşşt nereye?" Dedim tek kaşını kaldırıp.

"Şeyyy lavaboya" dedi

"Ona Burak diyelim."dedi Ada başını telefonundan kaldırmadan.
Kafamı çevirip sorgular gibi Derin'e baktım.

" Ya Ada bir kerede konuşma be kızım"

"Ada'yla alakası yok. Bende anladım onla buluşacağını" dedim. Aslında anlamamıştım.

"Ya bir şey konuşacakmış. Hemen gelirim." Dedi

"Oyalanma" dedim ve başını sallayıp gitti.

" Bende dışarı çıkıyorum gelecekmisin?" Diye sordum Ada'ya

"Olur geleyim. Sınıf ortamı bunaltıyor."dedi. Yanıma geldi. Ve çıktık.

Okula geleli 1 hafta olmuştu. Ama bu okulunda eski okulumda farkı yoktu. Bir köşede kendini bir bok sanan kızlar ve erkekler doluydu. Diğer köşede çalışkan diğer öğrencilerin tabiriyle " inek" öğrencilerle doluydu.
Bir kenarda, kendi halinde takılan erkek kız grupları vardı. Her okul aynı sayılırdı. Samimiyetsiz ilişkilerle dolu, birbirlerinin hatasını arayan insanlar doluydu.

Siyah Bir Aşk🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin