Era ora patru după amiaza și tocmai ce se terminaseră orele. Mă îndreptam spre camera comună dar l-am văzut pe Harry pe hol.
-Hei Harry! am strigat eu la el
-Sara...-Trebuie să vorbim i-am zis trăgându-l într-o sală de clasă liberă și închizând ușa în urma noastră.
-De ce mă eviți Harry? l-am întrebat uitându-mă fix în ochii lui.
-Uite nu pot să trec peste ok? mi-a spus el aplecându-și privirea. Ce s-a întâmplat la conac...-Dar...
-Sara te rog! a strigat el la mine.
-Îmi pare rău Harry i-am spus eu sinceră și m-am dat doi pași înapoi.
Mi-am ridicat încet privirea spre el și el s-a apropiat de mine uitându-se și el în ochii mei.Și-a apropiat buzele de ale mele sărutându-mă. I-am răspuns la sărut și mi-am așezat brațele în jurul gâtului său. După câteva momente ne-am oprit din sărut iar eu mi-am aplecat privirea în pământ realizând ce am făcut.
Am fugit din clasă plângând și am fost fericită că Harry nu a venit după mine.
Am ajuns pe coridorul de la etajul patru și m-am oprit să îmi șterg lacrimile. Nu voiam să vadă cineva că am plâns.
-Ești bine Malfoy? am auzit o voce în spatele meu.M-am întors și l-am văzut pe Chester Davies stând la mai puțin de doi metri de mine cu mâinile încrucișate la piept.
-Nu-i treaba ta i-am spus începând să traversez în grabă holul.
-Haide Malfoy se vede că ești supărată mi-a spus el rânjind și ajungându-mă în urmă.-De ce îți pasă ție? l-am întrebat oprindu-mă brusc.
-Am văzut ce ai făcut cu Potter mi-a spus rânjind.
-Ce vrei să spui? l-am întrebat pornind în jos pe scări.
-Te-am văzut când te-ai sărutat cu el!
-Dar...-Hei! am auzit pe cineva strigând
M-am întors și l-am văzut pe Brad în capătul scărilor.
-Lestrange? a întrebat Davies amuzat
-Haide Sara ne așteaptă ceilalți jos mi-a zis Brad și am coborât împreună pe terenurile castelului.-E totul ok? ne-a întrebat Draco când am ajuns sub stejar.
-Mhm am zis dând din cap, așezându-mă pe iarbă lângă Jack.*****
Oare Davies chair ne-a văzut? Dar cum? Oare nu am închis bine ușa?
Aveam atâtea întrebări fără răspuns!
Cum se putea întâmpla asta?
-Haide să intrăm aici!
Vocea lui Draco m-a scos din gândurile mele și m-a readus cu picioarele pe pământ.Draco a închis ușa și toți trei au început să se uite la mine.
-Voldemort vrea să furi profeția a spus Brad așezându-se pe o bancă.
-Ce să fac? am întrebat uimită uitându-mă la ei.
-Să furi profeția de la minister a repetat Jack.-Nu am de gând să fac as...
-Sara! a spus Draco exasperat. Te rog nu te mai tot împotrivi atât!
-Dar...
-O să iei înfățișarea unei persoane din minister a spus Jack scoțând un flacon din mantie.Nu pot să cred! Câte misiuni tâmpite trebuie să mai îndeplinesc?
Plus că mai e și faza cu sărutul. Dacă Davies îi zice lui Jack? Și nu mai zic de visul ăla...Ce o fi însemnând?-Când? am întrebat înghițind în sec
-Mâine a răspuns el simplu. Toți vor fi la Hogsmade așa că nu va observa nimeni.
-V-voi nu veniți? am reușit să întreb după câteva momente de tăcere-Doar dacă situația scapă de sub control a răspuns Brad iar eu mi-am aplecat ochii în podea studiindu-mi pantofii.
CITEȘTI
Gustul Ispitei
Ciencia FicciónIsabella Malfoy începe al cincilea an la Hogwarts, unde se confruntă cu noi provocări, cea mai mare fiind să descopere adevărul întunecat din spatele băiatului brunet cu ochi pătrunzători. ⚠️În curs de rescriere⚠️