Cearta

147 5 0
                                    

Am auzit cum ușa s-a deschis și Jack a intrat în cameră. I-am auzit pașii și cum a venit lângă mine probabil încercând să își dea seama dacă dorm sau nu.

Jack pov

M-am ridicat în picioare și i-am luat bagheta bâgănd-o în buzunar, nu înainte să mă asigur că doarme. Un obiect strălucitor mi-a atras atenția.

M-am apropiat și am văzut că era chiar lanțul lui Salazar Slytherin. De ce nu mă ascultă? De ce trebuie să fie așa de încăpățânată? 

*****
Sara pov

-Neața i-am spus lui Jack și m-am ridicat din pat ca să merg la baie.         -Iubito trebuie să vorbim a spus el promt și s-a așezat în fața ușii.               

-Să vorbim despre ce? l-am întrebat uitându-mă la podeaua unde stătuse Nagini cu o zi în urmă.

-În primul rând de ce te-ai sărutat cu Potter? a întrebat el oftând. Și-a ridicat două degete și le-a așezat pe bărbia mea, pe care a întors-o astfel încât eu să mă uit în ochii lui. 

-Jack ți-am mai spus, el m-a sărutat!
Nu am vrut jur!           
Jack și-a încordat maxilarul și a închis ochii preț de câteva secunde.
-Și ăsta? a întrebat serios ridicând lanțul lui Salazar Slytherin.

-Aseară m-am supărat și l-am dat jos am spus ridicând din umeri și neînțelegând de ce era așa de furios că nu îl mai purtam.
-Sara ți-am spus să nu îl dai jos! a strigat la mine iar eu m-am dat doi pași înapoi.

-Ce e? m-a întrebat el văzându-mi reacția.
-Am c-crezut că o să mă lovești am spus aplecându-mi privirea în jos.
-Iubito nu te-aș lovi niciodată! mi-a spus uimit și m-a tras într-o îmbrățișare caldă.

-Jack cred că ar trebui să luăm o pauză! i-am zis desprinzându-mă din îmbrățișare.
-Ce vrei să spui? m-a întrebat neliniștit.
-Îmi pare rău am murmurat și am ieșit din dormitor lăsându-l singur.

Jack pov

Am coborât după ea și am găsit-o în camera comună, plângând. Nu știu cu ce am greșit și urăsc să o văd suferind.                                                                          -Iubito cu ce am greșit? am întrebat-o punându-mi o mână peste coapsa ei și mângâind-o ușor. 
-Unde mi-e bagheta? m-a întrebat dur privind spre șemineu.   

-Sara spune-mi cu ce am greșit te rog! m-am milogit ca un copil mic nebăgând-o în seamă.
Și-a ridicat capul și s-a uitat la mine.
Avea ochii roșii de la plâns și mi se rupea sufletul să o văd așa.                                                                                               -Nu mai suport bine?! Toată povestea asta cu Voldemort și cu misiunile lui! Mi-am riscat viața ca să ce? E pur și simplu o prostie, simt că înnebunesc! a spus suspind și și-a îngropat fața în mâini.

-Cred că toate astea, toată legătura mea cu Voldemort a început atunci când noi ne-am apropiat. De asta vreau să pun capăt relației Jack! Vreau să fie ca înainte! a continuat ea.                              -Dar...

-Te rog nu face lucrurile mai grele decât sunt! mi-a spus încet și a fugit în sus pe scări.

Sara pov

M-am împăcat cu Jack. Nu știu dacă am luat decizia corectă dar până la urmă nu cred că aș fi putut să trec peste despărțire.

Mi-a zis că nu poate să stea departe de mine și mă iubește așa cum nu a mai iubit pe nimeni vreodată.

A spus că nu putem să trăim unul fără celălalt și dacă ne-am despărți ar fi două inimi frânte, nu una. Cred că Jack este sufletul meu pereche dar de ce am o presimțire rea în legătură cu asta?

Gustul IspiteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum