Səhayətimin başlanması...

1.4K 40 26
                                    

Salam Mənim adım Aytəndi. Mənim 21yaşım var. Əslində hekayəni oğlan yazır ama nədənsə qız üzərində qurur :D Nəysə...

Mən səhahət etməyi çox sevirəm. Və il ərzində qazandığım pulu yayda istirahətimə xərcləyirəm. Hər zaman ölkə içində rayonları gəzirdim ama bu səfər xaricə getməyi düşündüyüm üçün xəyallarımın şəhəri olan Nyu Yorka seçdim :) Artıq gün gəlib çatıbdı və mən hava limanındayam təyyarəmə minirəm.

Özüm haqqında biraz da məlumat verim. Atam, anam və mən qalırıq evdə. Sevgilim yoxdu. Əslində varıydı ama ayrıldıq. Başı batsın onun zəhləm getmiş...

Nəhayət gəlib öz oturacağım yerə çatdım :) Yanıma az sonra bir oğlan gəldi oturdu... Gözümün ucuynan ona baxdım o da mənə baxırdı. Sora "Mənim adım İlkindi, bəs sizin?" Deyə danışmağa başladı... "Mənim adım da Aytən"... Sözümü deyənnən sora təyyarə hərəkət etdi lakin kəməri bağlamadığım üçün yerimdən tərpəndim.. İlkin mənim əlimdən tutdu və məni saxladı.. Dur bir dəyqə.. Nə etdi? Əlimdən tutdu???

-Ohaaa əlimi burax..

+Sən yerində duramayınca köməy etmək isdədim sizə də yaranmır...

Bir müddət danışmadıq ama çox yaraşıqlı oğlanıydı.. Gözümün ucuynan ona baxırdım.. Sonra hiss etdi deyəsən...

+Çox yaraşıqlıyam?

Mən də özümü sındırmadım heç...

-Məncə özünə çox güvənmə...

Bu sözlərimi deyənnən sora təyyarə əsməyə başladı. Hamı qışqırbağır salmışdı... Bir neçə dəqiqə sonra bildikki təyyarənin yanacaq sistemində problem olub və biz artıq okeanın üzərinə düşürük... Çox qorxdum özümdən asılı olmadan İlkini qucaqladəm və çox qorxuram dedim.. Onnan sonra olanları isə xatırlamıram... Özümdən getdim və gözüm qaranlıqlaşdı...

Oyandığımda təyyarə okeanın ortalarında bir adaya çox yaxın məsafədə düşdüyünü gördüm...

Sirli AdaWhere stories live. Discover now