Adanın ürəyi

306 27 13
                                    

Hekayəmi sevdinizsə bəyənin, şərh yazın.. Həvəsdən düşürəm yaza da bilmirəm bu ne yaa...

Adanın ürəyi deyəndə canı, ciyəri nəzərdə tutmamışam :D Oxuyun bilərsiz ;)

Səhər açıldı... Oyandıq daha sonra adada biraz gəzdikdən sonra meşəlik tərəfdən tarzanın bizə baxdığını gördük. O bizi çağırırdı.

A- İlkin gedəcəyik?

İ- Başqa şansımız yoxdu. Yoxsa öldürərlər :/

Biz tarzanın olduğu yerə getdik. O bizi yerlilərin yanına apardı. Onlar hamısı bir yerə toplaşmış nəyisə müzakirə edirdilər. Çox narahat görsənirdilər. Corc bizi yanına çağırdı.

C- Sizin köməyinizə ehtiyacımız var. İndi isə mənimlə gəlin.

Corc bizi bir yerə aparırdı. O böyük bir qayanın qarşısına gətirdi. Qayanın üstündəki oymanı gördərdi.

C- Bax o oymada vatilə adamənın ürəyi varıydı. Daha sonra çox güclü zəlzələ baş verdi və baxın o çuxura düşdü. O çuxur adanın çox dərinliyinə gedir. Siz ikiniz ora gedib adanın ürəyini tapıb bizə gətirməlisiniz. Əks halda 48saat müddətində ada sulara qərq olacaq və sağ qalan olmuyacaq.

İ- Bəs niyə elə siz öz adamlarınızdan birini göndərmirsiz?

C- Onlar şüursuz kimidilər... Mən özüm də gedə bilmərəm. Onları tək qoya bilmərəm. Ona görə siz getməlisiz.

C- Biz sizə lazım ola biləcək hər şeyi bu çantalara qoymuşuq. Sizə güvənirik.

Və beləliklə daha bir macəra daha bir aksiyon başlayırdı :/

P.S Hər dəfə deyirdimki həyatımda aksiyon yoxdu :( Bu nədiye indi hər saniyə nəsə baş verir. İsdəmirəəəm aksiyon, macəra falaaan isdəmirəəəm :(

Sirli AdaWhere stories live. Discover now