Calum,son kalan müşteriyi de yolculadıktan sonra etrafı toparladı.Akşam yediyi yirmi üç geçe üzerindeki Samanta's Cupcakes önlüğünü çıkarttı ve sabah gelirken giydiği deri ceketini üstüne geçirdi.Dükkanı kapatmadan önce günlük hakkı olan mavi keklerden bir tane aldı.Kapıyı kilitleyip evine doğru yürümeye başladığında yağmur serpiştiriyordu.Ceketinin önünü kapattı."Hay aksi."diye mırıldandı ve sabah çıkarken hava durumuna güvenip şemsiye almadığı için küfretti.
Kapüşonunu kafasına geçirdi ve başını eğerek yürümesine kaldığı yerden devam etti.Bir yandan da dükkandan aldığı mavi renkli keki yemeye başladı.Dükkanın sahibi Samanta her gün onlardan bir tane almasına izin veriyordu.Bu onun dükkandaki en sevdiği kekti.İçi çikolatalıydı ve Calum çikolatalara bayılırdı.Sanırım bu da Calum'un orda çalışmayı sevmesinin sebeplerinden biriydi.
Bir sürü mağazanın önünden geçti,sayamadığı kadar insana çarptı yağmur hızlanmaya başladığı sırada.Bir yerlere yetişmeye çalışan insanlara baktı ve hayatının fazla basit olduğunu düşündü;tek sorunu sabah sekizde uyanmak ve en geç on buçuğa kadar dükkanı açmak olan biriydi.
Tentelerin altından yürümeye devam etti.Ayakkabısına bakıyor ve her bir damlanın bıraktığı izi takip ediyordu.Cebindeki telefonun titrediğini farketti ve elini cebine attı.Bir mesajı vardı.Annesinin almasını istediği bir şey ya da ablasının bitmiş kırmızı ojesinin uyarı mesajı olabilirdi bu.
Bilinmeyen Numara:Merhaba Calum Hood.Şemsiyeye ihtiyacın varmış gibi görünüyor.
Calum Hood,o gün şanssızlığını konuşturdu ve kırmızı ojeden daha büyük bir belaya sahip oldu.
Sonunda bu hikayeyi yayınlıya bildik.Üç gündür uğraştık.Kurguda birkaç karışıklık oldu.Bir ara kurguyu bile unuttuk ama sonunda başardık.Calum feels ve kek aşkı sonucu ortaya çıkmıştır dkksksls Umarım hoşunuza gider şvlcflkfpf @nastyurie ve ifiwereluke yapımıdır kdlslsk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainbow Cupcake//hood
Fanfiction"Gökkuşağı kekleri favorim." "Bundan banane?" [Food series 1]