Calum akşam için bavulunu hazırlıyordu.6 saat sonra yarışma için yola çıkacaklardı.Calum'un içinde burukluk vardı.Daha Storm'u yeni görmüşken.Onunla uzun bir süre görüşememe fikri onu üzüyordu.Tam bavulunu kapattığında telefonunun ekranı parladı.
Catwoman:calum bugün gidiyorsunuz ve biz daha tam olarak hiç bir şey yapamadık
Calum:neden acaba?birinin korkaklığı yüzünden olabilir mi?
Catwoman:Bunu yüzüme vurmak zorunda mıydın şapşal
Calum:sanırım zorundaydım
Catwoman:keşke erkenden senin karşına çıksaydım korkak tavuk gibi davranmasaydım o kadar pişmanım ki
Catwoman:eğer korkmasaydım seninle daha çok vakit geçirebilecektim
Calum:bir daha görüşmeyecekmişiz gibi konuşuyorsun storm daha yarışmayı kazanıp kazanamayacağımızı bile bilmiyoruz
Catwoman:kazanacaksınız hood ve çok ünlü olacaksınız
Calum:ünlü olunca seninle görüşmeyeceğimi mi sanıyorsun salak
Calum:her vakit bulduğumda yanına koşarak gelicem storm
Calum:çünkü seni seviyorum her ne kadar geç görüşsekte sen korkaklık yapıp beni kandırsan da
Calum:ben seni seviyorum
Catwoman:ben de seni seviyorum calum hem de çok
Calum kapının çaldığını duydu.Ayağa kalktı ve kapıya yöneldi.Kapıyı açtığında karşısında Storm'u beklemiyordu.Storm'u baştan aşağı süzdü ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu ve burnunun kızarıklığından üşüdüğü belliydi.Kapının önünden çekildi ve içeri girmesine izin verdi.Storm elindeki kutuyu masaya bıraktı ve koşarak Calum'a sarıldı.Sarıldığı anda hüngür hüngür ağlamaya başladı.
"Şşşş sakin ol.Çok üşümüşsün."dedi ve ona sıkıca sardı.Eliyle başını okşuyor ve arada küçük öpücükler bırakıyordu."B-b-ben d-ayanamadım.Seni g-görmem gerekiyordu.Yoksa kendime daha çok kızacaktım."başını daha çok Calum'un boynuna gömdü."Kendime kızman gereken bir şey yok.Geçmişi değiştiremezsin."derken sesi hafiften titremişti.O da Storm'dan uzun süre ayrı kalma düşüncesi aklına geldikçe üzülüyordu.Bu yüzden ne desde o da Storm ile aynı şeyi düşünüyordu.
Kanepede birbirlerine sarılmış bir şekilde uzanıyorlardı.Storm sakinleşmişti."Getirdiğim kutuyu açmalısın Calum."dedi kafasını Calum'un omzundan kaldırdı."Peki"dedi ve yerinden kalktı.Kutuyu nazikçe eline aldı ve Storm'un yanına oturdu.
Kutunun kapağını açtı.İçinde gökkuşağı keki ve dün çekildikleri resmin çerçeveli hali vardı."Bu resmi sakla Hood kaybedersen kötü olur."derken yine ağlamaya başladı."Onu hep yanımda tutucam.Merak etme."dedi ve ona sarıldı."Gökkuşağı kekleri bizim sembolümüz ve benim en sevdiğim kek."derken eline bir tane aldı ve koca bir ısırık aldı Storm.
"Bir gün sana onları yapmayı öğreteceğim.Her gün birlikte yapacağız.Seni hiç bir zaman bırakmayacağım kedicik."
Uzun ara olduğu için üzgünüm umarım beğenmişsizdir.Fikirlerinizi merak ediyorum sizce hikayeyi devam ettirmeli miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainbow Cupcake//hood
Fiksi Penggemar"Gökkuşağı kekleri favorim." "Bundan banane?" [Food series 1]