Kuroo :
Felkeltem.... A cuki kis kenma a karjaim közt aludt és bújt hozzám awwww olyan édeees . Ölelgettem még pár percig azaz addig amég fel nem ébredt -jóreggelt Kenmám -nyomtam egy puszit a homlokára..-Kuroo ..... Hány óra? -
Kérdezte szomorú hangon -10:30 .. Jó sokáig aludtunk... - mosolyogtam.
Kenma felült és elkezdett öltözni, még néztem pár percig ahogy öltözik majd én is nekiálltam felvenni az edzős ruhamat.
*timeskip*Odaertunk az edzésre . Tsuki odajött és meg ölelt -szia kuroom😗- meg akart csókolni... Eltoltam magamtól... Mindenki minket nézett -figyelj... Tsuki az.. Csak egy baleset volt... Sokat ittunk ééés.... Véletlen lefekudtunk - magyaraztam meg a csók visszautasítását -Akkor... Nem is szeretsz? -kérdezte -Akkor és ott ittasan lehet hogy élveztem de már rájöttem ki szívem valasztotja.... -ránéztem kenmára aki kicsit megijedt.
Odamentem hozzá átkaroltam a derekát a fejét felemelték hogy a szemembe nézzen és... Megcsókoltam , mindenki nagyot nézett , kenmám is meg volt ijedve.
Elváltunk egy percre -K... Kuroo.... -nem tudott mondani többet mert megint megcsókoltam.
Mindenki :új szerelmes pááár!Tsuki földhöz vágott egy labdát, hirtelen mindenki oda nézett -Nem hiszem el Kuroo! Én szerettelek! -kezdett el sírni, ekkor yamaguchi oda szaladt és megölette -Tsuki én mindig is szerettelek.... Csak nem mertem elmondani -Tsuki abbahagyta a sírást és vissza olelt.... -te nem hagysz el? --nem... - és ők is csokoloztak... Azután mindennek kageyama vetett véget -Oi! Oi! Edzésen vagyunk... Ne most faljátok egymást.. - mindenki igazat adott neki és elkezdtük az edzést.
*timeskip*
Kenma :
Mindig is erről álmodtam... Edzés után Tsuki yamaguchival kézenfogva mentek a házakhoz én is ugyanúgy mentem a házamhoz Kurooval.
Hazaértunk és elkezdtünk filmezni.
Már a film felénél voltunk mikor Kuroo megint elkezdett csókolni és újra levette a pólomat..... Ugyanott tartottunk mint tegnap......Na sziasztok 😊😊😊
Itt is lenne a 6.resz
7.reszbe lesz OLYAN jelenet.
Na majd holnap hozom a reszt addig is sziasztoook
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökké szeretni foglak~ (Kuroken)
FanficSziasztok! első "manga " amit írok szval nézzétek el... ez egy yaoi "manga " lesz szval ha nem szereted a yaoit ne olvasd