11.rész

228 12 3
                                    

Kenma :

Arra ébredtem hogy hogy kuroo magához húz.-joreggelt ~-mondta majd nyomott egy puszit a homlokomra.
-joreggelt neked is -mondtam mosolyogva. keltem volna fel az ágyból de kuroo visszahuzott -még egy kicsit pihenjunk ....-mondta nyűgösen. -de kuroo elfogunk késni az edzésről és megint ki lesznek akadva ránk !- mondtam aggodoan és próbáltam szabadulni kuroo szorításából de nem engedett el .-mondooom kenmuuuus pihenjunk meeeg -nyavajgott.

~timeskip~

Az a pihenés addig húzódott hogy bealudtunk és nem mentünk edzésre .kb olyan este 9 lehetett mikor felkeltunk.
- bazd+ kuroo elaludtunk megint -kiabaltam- oké oké nyugi már - próbált nyugtatni .én csak lementem kajat csinálni .
A telefonom hirtelen villogni kezdett ahj beindult a csoport .
Bokuto- miért nem voltatok megint edzésen
Aka- rég voltatok úgy hogy időbe érkeztek gyertek már
Tsuki-biztos naszuton vannak 😏
Kuroo- nem csak bealudtunk de nem rossz ötlet 😌😏
Boku-uhhh leszek a pap
Aka - H*lye vagy
Kenma - kuroo gyere inkább le enni 😑
Bokuto- jujciiiii
Aka -hmmmmm😏
Tsuki- ujuuuuuuuujjjj 😏
Kuroo- megyek maaar

-chat vége -

Kuroo :

Mikor leertem kenma kicsit mergesen nézett rám és elém tette a rantottat .ment volna csinálni az ő reggeliet de én az olembe rantottam -mit csinálsz ? - kérdezte -egyunt így együtt -mondtam -ahj oké - morogta.

szerinem kicit nagyon mérges rám mert elaludtunk.mivel engesztelhetném ki ? hmmmmm megvan eviszem egy romantikus étterembe után egy fullos hotelbe.....








helocsikasz                                                                                                                                                        nos igen tudom sokidőre elüntem és gomen    d mostmár tényleg ráveszem magam hogy sok rész irjak  

Örökké szeretni foglak~ (Kuroken)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang