⚠vigyázat 18+ jelenet lesz benne!!!!! ⚠
Kenma :
Ugyanott tartottunk mint tegnap..... Mindkettőnknek a felsoteste látszott .
Alig bírtam levenni a szemem Kuroo kockáirol..... -hé kiscica a szemem nem ott van -megfogta gyengéden a fejem és megcsokolt.
Pár perc múlva már mindketten alsóban voltunk -K.. Kuroo biztos akarod?..... -kérdeztem. -persze cicus.... Már régóta akarom - mondta és felémtámaszkodott, elkezdte a nyakamat csokolgatni-ah... -hirtelen a szám elé tettem a kezem... Én ilyen hangot is tudok kiadni ??!?!?
Kuroo felnézett és látta hogy takarom a szám -ne takard cicus had halljam az édes hangod..... -azzal vegigcsokolt egész felsotestemen.... -mmmmmmhhhhh.... -
Odaerkezett az alsomhoz... Rá harapott és elkezdte lehúzni... -K... KUROOOOH!!! -
kaptam hirtelen oda a tekintetem -bezzeg rajtad meg van alsó -motyogtam.
Erre a mondatomra le vette ő is..... nyeltem egyet.. -mi az cicus....? --s... Semmi-mondtam és eltakartam az arcom -rendben cicus akkor én elkezdem..... -éreztem hogy két ujját odahelyezi.... És elkezdi betenni -HMMM-randult ivbe a hátam -Kenma... Jól vagy? -kérdezte aggodoan Kuroo, én csak bolintottam és a harmadik ujját is csatlakoztatta az előző kettőhöz.
Mikor úgy gondolta hogy már jó lesz kihúzta az ujjait és odahelyezkedett.
Rámnézett és elmosolyodott.
Lassan elkezdett behatolni .
Ráhajolt a számra és megcsokolt.
Hirtelen az egészet belemtette, szinte a szájábasikítottam, kijött pár könnycsepp amiket lepuszilt -lassan mozgok okés? -kérdezte, bolintottam .
*egy kis timeskip mert nkm orrverzes*
Szuszogva dőlt rám Kuroo..... Én még ébrenvoltam egy kicsit.
Ég kis idő múlva elnyelt az álom... Olyan jó volt érezni kuroo melegét és azt hogy átölel......Na itt is lenne a 7.rész khm khm nagyon probalkoztam UwU
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökké szeretni foglak~ (Kuroken)
FanficSziasztok! első "manga " amit írok szval nézzétek el... ez egy yaoi "manga " lesz szval ha nem szereted a yaoit ne olvasd