Kuroo:
Felebredtem.A kicsi kenmám a karjaim között szuszogott. Awwww annyira cuki.
Nyomtam a homlokára egy puszit és elkezdtem öltözködni amit a cicus is észrevette és próbált felulni de egyből vissza is esett -áucs. .. . Kuroo! Azt mondtad hogy gyengéd leszel! -mondta kicsit zokogva -igen.. . Bocsi kenmám.... Csak olyan szexi voltál. .. Nem bírtam visszafogni magam.. . -Kenma :
Szemet kuroo..... Annyira faj mindenem miatta...ahj...kuroo lement a konyhába én meg kivonszoltam magam az ágyból és elmentem lezuhanyozni . Zuhanyzás után megnéztem a telefon az időt -hmmm 9:44...-lementem én is a konyhába és kuroo reggelivel és kávéval várt lenn -hm.. Már nem is faj? - kerdezte végig nézve rajtam. -dehogyis nem faj az nagyon is! De tudom tűrni valamennyire! - szedtem le a fejét -jó naaaa cicus ne orditsd le a fejem , gyere együnk 😗-odahuzott az ölébe és elkezdtünk enni. Rátette a kezét a combomra és simogatni kezdte -te kanos! Ne pont akkor már mikor eszünk - szóltam oda, tényleg ennyire jól nézek ki h csak simogat és... Érzem h kemenyedik, gyorsan felpattanok az olebol - cicus?.... -khm hogy tudsz így nézni rám mikor merevedesed van?! Oh istenem -Kuroo... Szerintem old meg a pronlemadat lent és visszaulok - motyogtam -segíts cicuuuus -kacsintott rám -de hogy segitek! Azt se tudom hogy mit hogy ! -ellenkeztem-magadnak se csináltad meg? -kerdezte egy cuki de mégis perverz vigyorral az arcán és szinte éreztem hogy a fejem hasonlit egy paradicsomhoz.-hááát...... -láttam ahogy arra a valaszra vár hogy "de csináltam már " Csak sajna nem az válasz amire ő számít-nem, még sohasem csináltam-erre felalt a székről amire én megijedtem egy kicsit -gyere cicuuush...... Megtanitalak hogy kell.... -nyalta meg szája szélét. Miért van rossz eloerzetem?
Na sziasztok bocsánat de a napokban eléggé magam alatt vagyok ....... De most már folyamatosan hozni fogom az új részeket, ja és az ún manhwa fordításomat se felejtsétek el olvasni 😏😉😉
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökké szeretni foglak~ (Kuroken)
FanficSziasztok! első "manga " amit írok szval nézzétek el... ez egy yaoi "manga " lesz szval ha nem szereted a yaoit ne olvasd