Herşey çok farklı

122 1 0
                                    

Benim adım .... Bunun bir önemi yok. Size geçmişte yaptığım hayatımı tamamen değiştirecek olan bir hatayı anlatacağım. Amerika nın Georgia eyaletinde forbes adlı küçük bir kasabada yaşıyordum. Hayatım yaşanamaz kadar berbat bir haldeydi. Yedi ay önce anne ve babamı trafik kazasında gözlerimin önünde kaybetmiştim. Kazanın şokunu daha yeni atlatmıştım. Burada john amcam ile yaşıyordum. John amcamın en sevdiğim yanı benimle fazla ilgilenmemesiydi. Lise ikiye geçmiştim. Okulun ilk günüydü ve sevgilim Nina dan ayrılmıştım. Sanırım benden nefret ediyordu. Çünkü onun iyiliği için ondan nefret ettiğimi söyleyerek ayrılmıştım. Onuda kendim gibi madde bağımlısı yapmak istemiyordum. En azından madde kullanırken birkaç saatliğine acılarımı unutup hayatı yaşamak tan keyif alabiliyordum. Bu yüzden en iyi dostlarım onlardı. Sınıfıma gidip sessiz sakin en arka sıraya geçip oturdum. Sanki hiçbir şey olmamış gibi davranmalıydım. Ve bu işte çok berbattım. Ders zili çalmıştı ve yeni tarih öğretmeni Bay lauthner ilk gün olduğu için öğrencilere kendini tanıtmaya çalışıyor ve de onları tanımaya çalışıyordu. Gayet sıkıcı işlerdi. Sıranın bana gelmesine bir kişi kala lavaboya gitme bahanesiyle sınıftan çıkmıştım. Elimi yüzümü yıkamaya gittiğimde biri kulağıma birşeyler fısıldıyordu.
-Dylan ... Dylan ...
  Evet ismim buydu. Arkama dönüp etrafıma baktığımda ise kimse yoktu.Birden teneffüs zili çaldı ve sanki tüm okul lavaboya toplanmıştı. Kızın biri erkekler tuvaletine girmiş ağlıyordu. Herkes başına toplanmıştı. Ona ne olduğunu öğrenince herkes çok şaşırmıştı. Bir çocuk tarafından tecavüze uğramıştı. Bir anda durduk yere başım dönmeye başlamıştı. Sanki kafamın içinde bir şey vardı. Benim spor salonuna gitmemi istiyordu. Ve istediğini yapana kadar durmayacaktı. Sonunda zar zor kendimi spor salonuna atmıştım. Burada hiç kimse yoktu. Birden baş ağrım artmaya başladı. Gözümü kapatıp açtığımda karşımda siyah takım elbiseli yaşlı bir adam vardı. Bana tek dediği :
 - Yine görüşeceğiz seninle çok işim var.
 Orada düşüp bayılmışım. Gözümü açtığımda okulun revirindeydim. Herşeyi halisünasyon olarak hatırlıyordum. Okulun ilk günü bitmişti. Eve gidip John amcamla beraber akşam yemeği yemeyi planlıyordum. Ama evde yoktu. Masada bir sayfa vardı. Sayfada :
 - Bir kaç saatlik işim var akşam yemeğine gelemeyeceğim. Yazıyordu.

En azından yemeği hazırlayıp gitmişti. Zaten yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Yemeğimi yedikten sonra odama çıkıp yatağıma yatmıştım. Boş boş tavana bakıyordum ve bir an gözüm dalmış. Aşağıdan bir ses geldi. Garip bir sesti. Sanki köpek hırlaması gibiydi. Aşağıya inip baktığımda hiçbir şey yoktu. Sanırım çok fazla madde kullanıyordum. Yukarı çıkıp odama girdiğimde ise yine aynı yaşlı adam vardı. Doğruyu söylemek gerekirse hiç şaşırmamıştım. Bütün bu garip olaylar büyük ihtimalle çok fazla madde kullandığımdandı. Gidip yatağıma oturdum ve: - Naber dostum. Dedim.
 - Beni gördüğüne şaşırmadın mı ?
 - Hımmm, hayır bu gayet normal birşey.
 - Ne gayet normal ?
 - Seni görmem. Çünkü çok fazla madde kullanıyorum.
  Yanıma gelip işaret ve orta parmağını göğsüme batırdı. Sanki elli derece sıcaklıktaki bir demiri vücuduma değdiriyordu. Bu bir hayal olsa bile canımı acıtıyordu. Karşı koyup onu ittirmeye çalışmıştım ama sanki vücudum felç olmuştu. Ve bana :
 - Çok yakında benden yardım isteyeceksin. Dedi.
  Sabah gözümü açtığımda yatağımdaydım. John amcam :
 - Hadi evlat okula geç kalacaksın. Dedi.
  Hazırlanıp evden çıktım ve birden aklıma dün akşam yaşananlar geldi. T-shirt ümü çıkarıp göğsüme baktığımda yanık izi vardı.

ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM VE OYLAMA YAPIN DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ !!!!!!!

Fatih Cirit

Şeytanlarda AğlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin