♂♂ 2

764 62 4
                                    

Yirmi üç yaşında ve hayatında hiçbir şey başaramamış hissediyor. Ne bir başarısı, ne bir ilgi çekici yanı vardı, ne de yetersiz maaşıyla geçimini sağlaya biliyordu. Şimdi babasının sözlerine ve dansla ilgili birçok eleştirel konuşmaya inanmaya başlıyor. Çünkü öyle görünmese bile üniversite diploması vardı. Bununla birlikte, sınıfının en iyilerinden biri olmasına rağmen, hiçbir ajans onu işe almamış, çok sevdiği mesleğini icra edecek bir iş bulamamıştı.

Ve şimdi neredeydi? Öğleden sonra mini markette ve çoğu zaman gece kulüplerinde çalışıyordu. Busan'a dönme ve babasının ona küçük işinde bir pozisyon vermesi için dizlerinin üzerinde yalvarma zamanının geldiğini gerçekten düşünmeye başlar.

Ama bunu istemiyordu.

Seul'deki beş yılında hiçbir şey başaramayarak ailesinin yanına dönmek istemediği için eve gitmek istemedi. Hayatı boyunca ailesinin deyimiyle 'dans etmekle hayatını boşa harcayan' Felix başka bir meslek bulması gerektiğine dair sürekli hatırlatmalara katlanmaya devam etmesi gerektiğini ve ailesinin onu asla desteklemediğini biliyordu.

Büyük çocukluk hayalini bu şekilde bitirdiği için çok üzgündü. Ama hayır, o hep pozitif bir çocuktu. Ona o şehirde dansçı olarak ortaya çıkma fırsatı verilmemiş olsaydı, biri yetenekli olduğunu anlayana kadar dünyadaki her şehri arardı. Bunun için büyük miktarda paraya ihtiyacı olacak olsa bilse. Normalde bu onu depresyona sokmaya ve tüm hayatını öğleden sonra okuldan ayrılan çocuklara şeker satarak geçireceğine inanmasına neden olmalıydı.

Ancak bir gün işler değişti.

Sarışın çocuk, biri girişteki zili çaldığında kendini tezgahın önünde yeni tatlı raflarını düzenlerken bulur. Her zamanki gibi yeni geleni nezaketle selamlıyor. Hiçbir cevap almasa bile.

Yalnız ve sessiz bu kişiyi özlemiş gibi hissediyordu. Aldıklarının ödemesini beklemek için tezgaha yürür.

Oldukça meraklıydı, garip ziyaretçinin hep siyah bir şapka ve aynı zamanda siyah bir maske takması onu şaşırtıyordu. Yani kimse genç biri mi yaşlı biri mi deşifre edemezdi.

"Paketlememizi ister misiniz, efendim?" Güzelce soruyor, genç adam önündeki ürünleri kontrol ediyor. Sonunda hafifçe başını sallayarak soruyu cevaplar.

Felix oldukça arkadaş canlısı biridir ve karşısındaki bu kişi pek fazla iletişim kurmazdı ve bu onu kızdırmaya başlamıştı. Amacı onunla sosyalleşmek değildi, ama vardiyası sırasında müşterileriyle biraz sohbet etmeye alışmıştı.

"Yeni tatlılarımızdan birini getirmemi istemez misiniz?" Bir şey söylemesi veya en azından kendini ifade etmesi için bu tuhaf kişiye teklifde bulunur.

Önündeki tüm ürünleri kontrol etmek için ince uzun parmaklarını çenesine koyar. Genç satıcısını oldukça şaşırtan bir incelikle çilekli tatlılar alır ve tek bir söz söylemeden aldığı diğer şeylerin yanına koyar.

Görünüşe göre bu kişi ağzını açmayacaktı.

Tezgahta bulunan tüm ürünleri hesaba katarak adama ödenmesi gereken tutarı belirtir. En azından cinsiyetinin ne olduğunu açıkça fark edebilseydi diye düşünür, genç satıcı. Kıvrımlarını çok iyi saklayan bir kız olduğunu bile düşünmüştü.

Aldıklarını poşetlere koymaya hazırlanırken, adam ona para vermek zorunda kalmadan aldığı parayı tam olarak ödeyen bir fatura uzatır. Şüpheli bir şekilde teşekkür eder ve gizemli müşteriye hafif bir gülümseme vermeye çalışırken parayı kasaya koyar. Ancak beklemediğiniz şey, karşısındaki siyah giyimli müşterinin bakışlarıyla birkaç saniye karşılaşmaktır. Bu gözlerde kalp ağrısına neden olan bir şey var. Kişi ona teşekkür ettiğinde bu düşüncelerden ayrılır. O sessizce ayrılırken giriş zilinin zayıf sesini dinliyor.

O çocuk üzüntü ve acı dolu bakmıştı. Ve bu, Felix'in her gün onu ziyaret etmeye başlayacak o siyah giyimli insanı takıntı haline getirmesi için yeterliydi.

Her gün öğleden sonra üçte.

boy in black | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin