"Orada ne yapıyorsun?"
Yoojung ve IN ona kafası karışmış bir şekilde baktı, onu barın arkasında görünce yüzüyle ilgili bir şeyler açığa çıktı. Lix kendini o sıkıcı şakacı çocuk ve diğer iki arkadaşının olduğu masaya bakarken bulur. Her hareketini tamamen görmek için.
"Artık işine geri dönemez misin?" Yoojung, onu görmezden geldiği için tekrar açıkça sinirlendiğini söylüyor.
Sarışın, siyah giyimli oğlundan başka hiçbir şeye aldırış etmiyor. Şimdi bile bol bir gömlek ve her zamanki gibi aynı renkte pantolon giyiyor. Ama tipik şapkasını takmıyor ya da ağzını kapatmıyor, güzel yüzünü ve o güzel saçlarını ortaya çıkarıyor.
O çocuğun tam olarak çalıştığı yere gelmesi onu çok heyecanlandırıyor ama kendisinin neden barın arkasına saklandığını bilmiyor. Yanlış bir şey yapmıyordu, değil mi?
Aniden onunla çarpıştıktan sonra paniklemişti ve arkadaşlarının peşinden şuan olduğu yere gelmişti. Depoda sıradan bir gün olsaydı, onu hiçbir şey olmamış gibi mutlu bir şekilde selamlardı. Ancak, onunla konuştuğu günden sonra, onu bir daha görmemişti. Solgun çocuğu bir daha asla göremeyeceğine inanarak geçen hafta biraz üzgün hissetmişti.
Ama şimdi hayat ona onunla tekrar karşılaşma fırsatı veriyor ve yüzünü biraz daha görme şansını kaçırmak istemiyor. Bu nedenle, uzaktan bile olsa, bar artık yeni en iyi müttefikiydi.
"Bizi cidden korkutuyorsun." IN bu sefer ayağıyla onu tekmeleyerek söylüyor. Bu da onun bulunduğu pozisyonu bozuyor.
"Kime bu kadar çok bakıyorsun?" Kız Lix'in merdivenlerin yanındaki masaya doğru dikilen gözlerini takip ederek soruyor. "Onları tanıyor musun?"
Sarışın, gözlerini platonik aşkından ayırmadan yüzünü nazikçe sallıyor. O kadar büyülenmişti ki, iş yerine dönmeyeli yaklaşık on dakika olduğunu fark etmemişti. Sanki aniden tüm akıl sağlığına kavuşmuş gibi, merdivenlerden yukarıya doğru yürüyen patronunun gözleriyle birini aradığını görür.
İki arkadaşı ona açık bir endişeyle bakıyor, aynı zamanda kulağa ölüm cezası gibi gelen bir "iyi şanslar" mırıldanıyor. Şüphesiz patronu, birinci kattaki masaları terk edilmiş olarak bıraktığı için onu azarlayacaktı, bu yüzden önünde durup özür dilemek yerine, koşuyor ve sadece onu nasıl seslediğini dinleyerek merdivenlerden aşağı iniyor. Kısmen, olası bir azarlamadan çıkmayı başarır ve tüm bunlar geriye solgun çocuğa bakmasını engeller. Ertesi gün onu tekrar depoda görüp göremeyeceğini merak ediyordu.
Maalesef, vardiyasının sonunda patronunun azarlamasına on beş dakika daha katlanmak zorunda kaldı. Zaten sabah yedi ve yer çoktan kapandı, gününü bitirdi. Ceza olarak, gitmeden önce ona her şeyi temizlemesini ve orayı pırıl pırıl temiz bir şekilde terk etmesini emretmişti. Zaten yorucu bir geceydi, fazladan işten birkaç saat sonra iki kat daha yorgun olacağından emindi. En olası olan şey, öğleden sonra depoda uykudan ölmesi ve sonunda Bangchan'ın da dikkatini çekmesiydi.
Sabah saat ondan sonra kendini küçük odasına gelirken bulur. Üniversiteyi bitirdiğinden beri kazandığı para, her yaştan birkaç kişinin yaşadığı bir pansiyonda tek bir oda kiralamaya yetiyor. Orada yaşayanlar arasında en küçüğü oydu. İki evli çift vardı, odasını hiç terk etmeyen bir adam ve erkek arkadaşından yararlanmak için her şeye sahip olanlardan biri gibi görünen başka bir kız.
Felix, odayı kendisine kiralayan yaşlı kadın da dahil olmak üzere, kendisini o eski binadaki en normal kişi olarak görüyordu. Son derece nazik bir büyükanne, yolları bir kez kesiştiğinde ilginç hikayelerini dinlerdi.
Güzel odasına girdikten sonra sırt çantasını yere atar ve anında mağlup olduğu yatağa düşer. Mümkünse bin yıl uyumak istiyor, tanınana ve çok parası olana kadar uyanmak istemiyor.
Hayatta kalmak için bu kadar çok çalışmaktan nefret ediyor.
Onu bir dansçı olarak kabul eden yerleri aramayı bile bıraktı, kendisini besleyen bir mesleği olmayan biri olduğu için toplum önünde ölüyor.
Böyle zamanlarda - çok yorgun olduğu zamanlarda, kendi hayatını dinleyerek hayatının nasıl olacağına dair düşünmeye başlar.
Belki zaten kendi dairesi ya da arabası olurdu, ama kesinlikle mutlu olmazdı.
Babası kadar robotik insanlarla bütün gün küçücük bir ofiste çalışıyor olacaktı ve ayrıca mükemmel bir çocuk gibi davranması gerekecekti. Bu gibi şeyler onu hiç memnun etmiyordu. Neşeli kişiliği, bütün gün sayıları izleyen bir şirkette çalışabilecek birine uymuyordu. Geçmişte babasının kendisine dayattığı meslekler yerine binlerce kez dansı seçmeyi tercih etti.
Yine de, arada bir kendini şımartmak için baba mesleğini seçe bilirdi.
Tavana dönerek kişilerden Bangchan'ın numarasını arar. Mesaj uygulamasını açar ve arkadaşına hızlıca yazar, neredeyse anında bir yanıt alır. Yorgun olmasını anlayışla karşılayan Chan, ona bir gün izin veriyor. İşe gitmesi gerekmeyecek ve böylece kulübe biraz enerjili gitmek için güzel bir uyku çeke bilecek.
O gün son haftalarda normalde olduğundan daha fazla uyuyacağı için mutlu bir şekilde gülümseyerek, o çocuğun kar kadar solgun güzel yüzünü düşünerek Morpheus'un kollarına düşmeye başlar. Ona göre, barın arkasına saklandığında birisi ona baktığı gibi bakıyordu.
Tamamen yanılmadığını bilmese de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boy in black | hyunlix
Fanfiction"Bu çocuk neden hep siyah giyiyor?" Hwang Hyun Jin x Lee Felix || angst | b×b