Sonunda ayın sonu geldi, bu da uzun zamandır beklediği maaşını alacağı anlamına geliyor. Bir yılı aşkın süredir para biriktiriyor ve bankada iyi bir meblağ var. Elindekiler oldukça yıpranmış olduğu için yeni kıyafetler ve birkaç spor ayakkabı almayı düşünüyor. İyi bir miktara sahip olarak verilebilecek lüks. Dışarıda hava güzel ve o gün kendisine ödenen tüm parayı yatırmak için bankaya gitmek için sabırsızlanıyor. Böyle devam ederse, üç aydan kısa bir süre içinde Japonya'ya seyahat edebilecek. Annesinin ağabeyi olan amcası uzun yıllar dans eğitimi almıştır. Başta Felix gibi yeterince sorun yaşamış. Ancak o sıralarda oldukça ünlü bir çalışmanın parçası olmak için komşu ülkeye gitmişti.
Ve Lix'in ortaya çıkmayı umduğu yer orası.
Bu nedenle, herhangi bir sebeple ülkesine dönmek zorunda kalması durumunda uçak bileti ve biraz daha fazlasına yetecek paraya ihtiyacı var.
Güneş parlıyor, kuşlar şarkı söylüyor ve harika bir ruh hali içinde o uyandı. Kesinlikle güzel bir gün olacaktı. Maaş günü olduğu için işe, depoya veya kulübe gitmesine gerek yoktu. Harcadığı onca çabanın karşılığında çoğu zaman lezzetli bir şeyler yiyebileceği bir gün geçirmeye çalışır.
Spor kıyafetlerini giyerek o sabah koşuya çıkmaya hazırlanıyor. Uzun süre dans etmemesine rağmen egzersiz yapmayı hiç bırakmadı. Hala mezun olduğu zamanki kadar esnekti ve hala aynı dayanıklılığa sahipti. Bu yüzden ara sıra daha sonra yiyeceği her şeyi yakmak için koşuya çıkar.
Koridorun karşısında yürek parçalayıcı bir çığlık duyduğunda odasından çıkmaya hazırlanıyordu. İlk başta korkar ama odadan çıkınca koridorda dizlerinin üzerine çökmüş bir kadının olduğunu fark eder ve ona yardım etmek için koşar.
"Hanımefendi! İyi misiniz??" Yeterince şikayet eden kadını nazikçe ayağa kaldırmaya çalışırken sorar.
Bayansa küfretmekten başka bir şey yapmaz ve Lix yerin ıslak olduğunu fark eder. Ancak o zaman kadının sağlam olmadığını ve hamile olduğunu anlar.
Elinden geldiği kadar kadını kucağına alıp sokağa iner, ertesi gün korkunç bir sırt ağrısıyla günlerce yatağa kapılacağını düşünür, ama o an için o hamile kadınının sağlığından başka hiçbir şeyin önemi yoktu.
Uzakta bir taksi gördüğünde onu durdurmak için kadını kollarından indiriyor. Hatta şoför ona yardım etmek için araçtan iniyor ve en yakın hastaneye gidiyorlar.
Tüm yolculuk boyunca Lix bir serum torbasına destek olmaktan fazlasını yapıyor. Kadın sürekli ona vuruyor ve her kasılmanın ne kadar acı verdiğini söylüyor. Zavallı sarışın için en korkunç on beş dakika ola bilirdi ve ertesi sabah vücudunda kesinlikle birden fazla morluk bulacağına ikna olmuştu. Nihayet hastaneye vardıklarında, kadın hemen hastaneye kaldırılır, Lix'i ise bazı kağıtları doldurması için orada tutarlar.
"Umarım hanımefendinin adını biliyorsunuzdur" uzun süredir kağıttakilere bakan genç çocuğa sordu.
Lix olanları anlattıktan sonra az önceki deliler sirkinin bittiğini düşünmeye başlamıştı ki, doğmak üzere olan bebeğin uzun zamandır beklenen babası gelir. Yeterli parası olmadığını, iflas ettiğini ve bu yüzden karısının öleceğini haykırmaktan başka birşey yapmıyordu.
Bu adam doktorla birlikte ağlarken, Lix doğumhanenin sekreterlerinden biriyle tüm masrafları karşılıyor. Çifti tanımıyordu bile. Ama kadın doğum yapmak üzereyken hastanenin ikisini de kapı dışarı edebileceği olasılığı onun en nefret ettiği yanını öne çıkarmasına engel oluyordu.
Kimse ona bir kuruş vermezken herkese karşı bu kadar iyi olmaktan nefret ediyordu.
Tamamen karanlık bir aurayla ve depresif bir şekilde hastaneden ayrılır ve olan her şeyi bir an önce aklından silmek ister. Parasının çoğunu kaybettiği ve hayallerinden vazgeçtiği binaya son bir kez bakar ve sonunda evine döner.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boy in black | hyunlix
Fanfiction"Bu çocuk neden hep siyah giyiyor?" Hwang Hyun Jin x Lee Felix || angst | b×b