~1~

339 12 0
                                    

Nagisa povestitor

Dupa moartea lui Koro-sensei si inchiderea scolii Kunugigaoka, toti ne-am mutat la alte licee.

Bine inteles azi era prima mea zi la noul liceu. Sper sa mai fie cineva din fosta mea scoala cu mine in clasa. Pot zice doar ca sper, atat.

*suna alarma*

- ohhh... inca 5 minute , ziceam eu inca somnoros.

Fara sa vreau adorm la loc . Mama vazand ca nu coborasem inca la micul dejun a inceput sa ma strige.

- Nagisa! O sa intarzii la scoala, ce tot faci?
Dupa ce am auzit-o pe mama am sarit repede din pat si m-am grabit sa ma  spal pe dinti si sa ma imbrac.

- Ma grabesc la scoala, am sa sar peste micul dejun. Spun eu dupa ce cobor jos grabindu-ma sa plec si sa ajung la scoala inainte sa inceapa orele .

Ajungand deja la scoala ziceam in sinea mea,, ce bine , nu am intarziat" , nu sunt sigur daca reusisem sa si termin fraza ca se sunase de intrare.

Fug repede sa imi gasesc clasa fara sa ma mai uit pe unde merg . Ajungand deja la etajul 4 ( etajul unde se afla clasa mea) , agitat, intru direct intr-o persoana si cad pe jos.

- Se pare ca nu sunt singurul care a intarziat, vad. Spune persoana pe care o lovisem din cauza agitatiei mele.

Uitandu-ma mai bine nu era orice persoana, era... un baiat roscat... cu ochii... STAI!! ... nu are cum! ...asta este... KARMA!!

- Lasa-ma sa te ajut! Imi spusese Karma intinzandu-mi mana pentru a ma ajuta sa ma ridic.

Ma ridic si il iau in brate de fericire. Totusi eram prieteni buni cand eram la Kunugigaoka, nu?

- Hey... Mai usor baiete, zise Karma surprins de imbratisarea mea .
- Ou...scuze , spun eu realizand ce tocmai am facut.

- Cu aceasta ocazie macnifica, adica am ajuns sa fim in acelasi liceu, ai vrea sa o sarbatorim chiulind?
(Se vede ca nu s-a schimbat deloc)

- In prima zi? Ai innebunit?
- Hai mai, va fii distractiv. Nu vad ce am putea face asa important in prima zi totusi.

Pana la urma am zis sa o fac si am plecat cu el.

Nu a fost cine stie ce capitolul,
          Dar sper ca v-a placut 🙈💖

Nagisa x Karma yaoi (in romana)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum