Nagisa povestitor
Eram deja la scoala. Azi profesorul de matematica ne-a dat un test surpriza. ,,Dupa faza de ieri fix test ne mai trebuia " mi-am zis.
Karma nu parea sa ii pese ca de obicei. Nu prea erau asa de grele testele avand in vedere modul de predare pe care il avea Koro-sensei cand ne era profesor.
Cel mai ciudat a fost cand eu si Karma am terminat testele primii si am dus testele in acelasi timp la profesor. Imi si imagineam ce era prin capul celorlalti.
Profu de mate ne si daduse testele corectate in timpul orei avand in vedere ca noi le-am dat dupa primele 20 de minute din ora. Eu si Karma ne uitam unul la altul. Amandoi luaseram nota 10. Nu era ceva neobisnuit. Mai ales pentru Karma.
Intr-un final se sunase de pauza.Dupa strangerea testelor de catre profesor, il vedeam pe Karma cum se indreapta spre mine.
- Testele astea sunt un fleac, imi spune Karma.
- Nu te contrazic.
- Am auzit ca azi o sa mergem la acea biblioteca mare din oras ca profa de Engleza nu poate veni azi la ora, spunand Karma asezandu-se pe banca mea.- Iti mai aduci aminte cand o aveam pe Irina-sensei ca profesoara?
- Adica bitch-sensei?
- Cum vrei tu sa ii zici.
- Am sa ii zic fata cu care ai avut primul sarut:)
- Ba nuuu!!
- Uuuu...si cu Kayano al doilea ,:)
- Nu avusesem de ales atunci!!
- Doar faceam misto de tine.Karma s-a ridicat de pe banca mea si mi-a intins mana.
- Mergem?
Il iau de mana si ma indrept cu el afara la autobuz.La biblioteca, Karma insistase sa mergem la categoria cartilor cu asasini. Adora cartiile de genu, nu gluma!
- Nu prea o am cu cititul, dar cartiile astea le-am citit in perioada cand incercam sa il omor pe Koro-sensei .
- Eu nu am citit carti de genul doar prin simplul fapt ca adunam informatii.
- Si luai saruturi de la fete bomba pentru ele.
- Karma, inceteaza!
- Daca nu ma insel mai am si poza.- Mi-ar trebui o carte ca asta, aratandu-mi o carte cu titlul,, Cum sa iti faci iubitul mai fericit " , dar pacat ca eu am iubita .
- NU SUNT FATA!! tipand fara sa vreau.
Batranica aia care lucra acolo si mergea cu cateva in carti in mana, mi-a facut semn sa fac liniste. Il si puteam vedea pe Karma cu se abtinea sa nu rada.
CITEȘTI
Nagisa x Karma yaoi (in romana)
FanfictionAsta este doar un simplu yaoi si trebuie tratat ca atare :D plus ca e primul