~7~

153 8 0
                                    

Karma povestitor

Pana la urma am ales un film impreuna. Imi si imaginez cat de speriat era Nagisa, dar sa fim sinceri a mers, nu?

Filmul avea vreo 2 ore si jumatate si nici unul din noi nu scosese vreun cuvant .
Eram asa atras de film incat nu observasem ca Nagisa adormise pe umarul meu.

Incepusem sa ma uit cu coada ochiului la el. Nu observasem pana acum cat de dragut era cand doarme.

L-am acoperit mai bine cu patura si l-am sarutat pe frunte. Nici in momentul de fata nu inteleg de ce am facut asta, dar ma simt mult mai bine ca am facut-o totusi.

Dupa acel sarut se trezise instantaneu. Poate ca nu fusese cea mai buna idee. Se inrosise tot la fata saracutul :)

-Ahhhh... Scuze, scuze , scuze...e-eu nu am vrut sa...imi pare rau Karma ca eu-
-Nu iti face griji Nagisa, nu trebuie sa iti ceri scuze.

Nagisa povestitor

Cum am putut sa adorm pe umarul lui?! Unde mi-a fost capul??? Si el tocmai...tocmai...M-A SARUTAT PE FRUNTE??!!
Cred ca o iau deja razna.

*dintr-o data se aude un zgomot puternic de pod*
- Ce-a fost asta ?! Spunem amandoi in acelasi timp speriati.
- Cred ca doar ni s-a parut, nu crezi?spune Karma
- P-probabil.

*se mai aude un zgomot*
- Acum mai crezi ca ni s-a parut?
- As zice sa mergem sa verificam, ce spui? vine Karma cu ideea
- Ar fii o idee buna.
Asa am si facut, am mers sa verificam.

- Poftim! spune Karma dandu-mi o lanterna.
Ne aprindem lanternele si intram sa verificam.
-Nu vad nimic neînregula aici, Karma.

*se mai aude un zgomot*
- S-a auzit ceva de acolo, imi zice Karma aratand spre un colt al camerei unde se afla o mica biblioteca cu carti.
Mergem direct acolo sa vedem cine sau ce provoaca zgomotele.

Cand am ajuns acolo au cazut cateva carti de pe un raft al bibliotecii si am vazut cine facea cu adevarat acele zgomote.
Era doar un pui mic de pisica.
- Micutul asta a provocat toata zarva asta?a spus Karma.
- Intrebarea e cum a ajuns aici, nu crezi?
- Ce mai conteaza? am sa o pastrez pentru ca pare asa de draguta , spune Karma gadiland pisicuta pe burta.
- Ce nume ii vei pune, Karma?
- Hmmmm...stai sa ma gandesc. pai...cred ca am sa ii pun numele.. Nagisa~
- C-cum?..
-Am sa ii pun numele persoanei careia tin cel mai mult, nu e dragut?
- E-eu?...tii cel mai m-mult la..m-m-mine?
-Da, esti doar prietenul meu cel mai bun, nu?
-D-da asa este...cred..
Nu stiti cat m-am chinuit sa nu ma inrosesc tot la fata.

Nagisa x Karma yaoi (in romana)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum