Medyada Çetin ve Elif var
Elif'in dilinden
''Seni seviyorum..''yanağına tatlı bir öpücük kondurup''Ama gitmem gerek,yarın okulda görüşürüz'' ''Tamam hayatım..Görüşürüz'' Eve geldiğimde çantamdan ne kadar arsamda anahtarımı bulamamıştım.Bu akşam bir okul balosu vardı o yüzden üzerimdeki elbise ve ayakkabı 3 saatden fazla giyilebilece gibi diğildi anahtarı bulamıyınca zile abanmaya başladım 4-5 kere çalmama rağmen kimse açmadı.Herhalde uyumuşlardır dedim ve evin etrafında dolaşıp açık cam olup olmadığına baktım.Bir tane bulmuştum uzun ve iri elbisemden dolayı bu biraz zor oluştu ama zar zor girmiştim merdivenlerden yukarı çıktığımda kardeşimin kapısı açıkta içeri baktığımda yatak boştu herhalde annemle babamın yanına gitmiştir diye düşünüp onların odasına baktığıda kardeşim tekrar bulamıyınca içime bir kurt düştü aşağı inip çantamı aldım ve içinden telefonumu çıkarttım annemi aradım ses bodrumdan geliyordu.Merdivenlerle aşağı indim,annem,babam,kardeşim hepsinin kalbinde bir bıçak vardı.Abartılı bir çığlık attım tam o sırada biri ağzıma gelen bir mendille gözlerim kapandı..Tekrar gözlerim açıldığında arabanın arka koltuğunda ellerim ayaklrım ve ağzım bağlı bir şekildeydim üstümde hala o rahatsız elbise vardı.Gördüklerimi hatırlayınca gözlerimden yaşlar akmaya başladı hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyodum ama ağzımdaki ip buna izin vermiyordu..Başımı kaldırıp camdan baktım ıssız bir yoldaydık ön koltukta oturan çocua bakmaya başladım.''Bana bakmayı kes ve ikide birde zırlama onlar gerçek ailen bile diğildi..Şimdi yolumuz bir saat kadar kaldı biraz uyu''Gözlerimi kapatmamın herkeze iyi geleciğini düşündüm uyumuşum..Kalktığımda eski klasik bir odadaydım.Ellerim ayaklarım ve ağzım çözülmüştü.Camlar tahtalar ile çivilenmişti güneş ışığı almıyodu.Kapıyı yumruklamaya başladım ''Heyy!Beni buraya getiren!Kimse var mı?''Kapı kolu dönmeye başladı kapıdan hemen uzaklaştım korkmuştum bana ne yapacağını bilmiyordum..Kapı açılınca içeri yakışıklı bir genç girdi yaklaşık benim yaşlarımdaydı23-24 ''K-K-Kimsin?'' ''Sorun yok iyi olucaksın söz dinle üstünü değiştirip aşağı gel!''Denileni yapmak için odadaki dollapları açtım beğendiğim bir elbisetyi geçirip alt kata indim''Benden ne istiyosun ve arabada söylediğin şey doğru muydu?Y-y-yani annem babam kardeşim benim gerçek-'' ''Diğiller ailenin kim olduğunu bilmiyorum ama bana söylenen bu'' ''Bi anda annemi kardeşimi babamı öldürüp beni kaçırıyosun sonra bana söylenen bu diyosun gerçekten mi?Artık bu saçmalığa bi son verelim ben gidiyorum''bunları söylerken ne tepki vereceğimi bilemediğim için sadece sinirimi yansıtabilmiştim kapıya hızlı hareketlerle giderken çocuk kolumdan tuttu''Ya sen hayırdır?Otur!Kahvaltı ederiz birazdan bekle iki dakka daha doğrusu edersin ben çıkıyorum'' arkasını dönüp giderken''Neden burdayım bana ne olucak benide öldürücek misin?'' ''Ya kızım sen salak mısın?Öldürseydim heralde buraya getirip sana kahvaltı vermezdim!Ayrıca,seni öldüremem''Kapıyı açıp çıktı.Bende biraz bekleyip hemen arkasından kapıya koştum,tam açıcakken arkamda bi ses duydum ''Erkencisin'' ''bak bana yardı-''eliyle kapıyı sert bişekilde kapadı'' ''En azından bana burda neler döndüğünü açıklayabilirsin?'' ''Bak kardeşim yaniseni buraya getirmiş olan kişi ve benim babam seni burda tutmamızı istedi'' ''Ailemi öldürdünüz v-v-ve-'' ''Sahte aileni'' ''Sevgilimle beni ayırdınız!'' Yandaki yan sehpanın üstünden bir elma aldı ve bir ısırık kopardı.''Seni kullanan sevgilini seni 4 senedir izliyoruz o çocuk seni yaşından çok kişiyle aldattı ve ben Emir tanıştığımıza memnun oldum.'' elini uzattı ilk önce biraz tedirgin olup eline baktım sonra yüzüne bir ısırık daha aldı.Elimi verdim ''Elif'' ''Oha cidden mi 4 yıl seni takip ettik adını bimiycez..''Gitmek istiyorum'' ''Bende neler istiyorum biliyomusun?Hadi otur kumanda masanın üstünde televizyon izle biraz.'' ''Üşüyorum'' ''Bende farkettim şimdi bi soğukluk bekle''odanın en köşesideki raftan 2şer battaniye çıkardı.''Al ısın'' Attığı battaniyeyi havada tutu açtım üstüme serdim.Ne kadar uyumaya çalışsamda burda olmuyodu.Emir yukarı çıkınca kapıyı tekrar denedim.Akıllı çocuk kitlemiş acıkmıştım tost yapıp yedim..Sonra tekrar battaniyemi üstüme örtüp gözlerimi kapadım bir el yanağımı okşadı sonra yerini uzaklaşan ayak sesleri aldı o kadar yorgundum ki gözümü bile açamadım..Gözlerimi kapadım uykuya dalmışım..
YENİ BÖLÜM 10voteda gelir