TANIM

313 17 0
                                    

Her zamanki gibi yine annemle kavga edip evi terk etmiştim . Artık bu kadarı fazlaydı hemde çok fazla babam vefat edeli daha bir ay bile olmadan ne demek başka bi adamla evlenme kararı almak . Bazen babamla parası için evlendiğini bile düşünmeye başlamıştım . Dışarıda başı boş bi şekilde yürümeye başladım hava soğuktu ama ben bunu aldıracak kadar iyi degildim babam öldüğünden beri iyi değilim zaten . Onbeş dakika yürüdükten sonra bi banka oturup düşünmeye başladım ne yapacaktım annemin yeni evleneceği adamla aynı evde mi yaşayacaktım ahh hayır bu babama ihanet olur . Zaten anneminde beni istediğinden emin değilim en son bana 'senin gibi bir kızım yok artık ' demişti . En iyisi babamın yazlık evine taşımaktı. Biraz daha bankta oturduktan sonra eve gidip eşyalarımı topladım ve yazlık eve doğru arabamı sürmeye başladım ah evet söylemeyi unuttum 19 yaşındayım ve araba kullanmayı 16 yaşından beri biliyorum, tam köşeyi dönecekken birden arabam durdu hadi ama birde bu eksikti . Arabayla biraz uğraştıktan sonra bi spor araba bana doğru yaklaştı ve arabadan benim yaşlarımda bi geç çocuk indi çekici değil desem yalan olur açıkçası yanına gelip 'Sanırım araban arıza yaptı istersen ilgilenebilirim' dediğinde kafamı hoş şekilde sallayıp öne gülümsedim oda arabanın kaputunu kaldırıp sorun ne olduğuna baktı tekrar bana dönüp 'Mekanik arıza bi çekici çağırmalısın bir günde düzelecek bir arıza değil ' dedi sesi insanı büyüleyecek kadar güzeldi 'Peki teşekkürler' diyip kafami salladım 'İstersen seni gideceğin yere bırakabilirim' dediğinde kafamı hayır anlamında salladığımda bana 'Merak etme seni rahatsız etmem ' dedi gülümseyerek bende ona 'Peki' demekle yetindim ve arabasına binip ilerlemeye başladık 'Nereye gidiyorsun' dediğinde ona dönüp 'Sahil yolundaki yazlık eve ' dedim çünkü sahil yolunda sadece bize ait olan yazlık ev vardı kafasını sallayıp yola bakmaya devam etti , biraz aradan sonra telefonu çaldı ekrana baktığında sinirlendiği yüz ifadesinden belli oluyordu telefonu açıp konuşmaya başladı 'Sana onu kimsenin tanıyamayacağı hale getirmeni söylemiştim Matt . Peki bu benim sorunum değil başını belaya koyan sensin beni rahat bırak ' diyim telefonu kapadı aman tanrım şimdide bi psikopat ile aynı arabadaydım ama bu haksızlık o kötü olamıyıcak kadar çekici ve yakışıklıydı beni bu dusuncelerimden ani bi fren geri almıştı kendime gelip 'ne oldu' dercesine ona baktım sonra bana 'Üzgünüm yolda bi kedi vardı onu ezemezdim' dedi hadi ama az önce telefonda neler yaptığını duydum insanlara acı çektirecek kadar kötülük yapan biri şimdi bi kediyimi önemsiyordu bana şaşkın gözlerle bakıp 'Başın kanıyor hemen birşeyler yapmalıyız ' dediğinde refleks olarak elimi başıma götürdüm gerçektende kanıyordu. Yazlığa geldiğimizi fark ettiğimde 'Gerek yok zaten eve geldim ' dedim bana 'hayır olmaz bunu sana ben yaptım izin ver bari pansuman yapayım' dediğinde şaşırdım beni annemden bile fazla önemsiyordu beş dakikada tanıdım kişi bu birden gözlerimin dolmasına sebep oldu sonrası bulanık sanırım bilincimi kaybediyorum.
Selam bu tanım değilde daha çok kısa bölüme benzedi farkındayım her neyse multimedia hikayenin asıl kızı olan Ariana var adını filan başa yazmadım farkındayım, saçma oldu biraz ama ilerledikçe herşey yerine oturacak .

Ben KötüyümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin