- Ariana'nın ağzından -
Siren sesleri her yaklaştığında içim içime sığmıyordu kapıya odaklanmış öylece bakıyordum ki bi anda yan tarafımdan gelen seslere odaklanınca Jack'in bahçe kapısından kaçtığını gördüm . Jack evden çıkar çıkmaz kapı çalıldı neler oluyordu bugün ?
Justin elindeki silahı hızla koltuğun üzerindeki yastıkların arkasına saklayıp kapıyı açmak için hızlı adımlarla kapıya yöneldi kapıyı açtığında irili yarılı iki polis memuru belirdi Justin sakin bi şekilde '' Buyrun memur bey bir sorun mu vardı ? '' diye sorusunu memurlara yöneltince bende kapının arkasından onu dinlemeyi bırakıp onun yanına geçtim ve olanları kavramaya çalıştım memurun biri '' Aşağıdaki sahilde bir kadın cesedi bulundu soruşturma gereği size birkaç soru sormam gerek '' dediğinde içimden bir 'oh' çekip onlara ' ne sorucaksınız ' bakışı attım .
Ardından polisler '' Bir kaç saat önce neredeydiniz '' diye sorduklrarında Justin benden önce davranıp '' Hastanedeydik '' diye cevaplamıştı polisler kağıda bişeyler yazıp tekrar bize döndüler '' Peki bi kanıtınız var mı ? '' diye sorduklarında '' Evet bir dakika hastane raporlarım masanın üzerinde olucaktı '' diyip masanın üzerindeki dosyaları polis memurlarına verdim bir kaç dakika inceledikten sonra bize dönüp '' Peki bunlar yeterli peki eve geldiğinizde herhangi bi bağrışma yada akışında ilerlemeyen bi olay oldu mu ? '' diye sorduklarında '' Hayır kız arkadaşım duş alıyordu bende televizyon izliyordum herhangi birşey duymadık '' diyen Justin'e şaşkınca bakmaya başladım ne demişti şimdi bu yada ne saçmalıyordu polis memurları '' Peki iyi günler '' diyip bahçe kapısına ilerlediklerinde kapıyı kapatıp Justin'e döndüm tam ona ne saçmaladığını sorucakken hızla eliyle ağzımı kapayıp beni duvara yazladı ne yapmaya çalışıyordu bu .
- Justin Bieber'ın ağzından -
Polis memurları gidince kapıyı kapattığı anda ağzını kapayıp duvara yazladım çünkü biliyorum ki şimdi bana neden kız arkadaşım dediğimi filan sorucaktı ve ben buna sabrediceğimi sanmıyorum . Biraz gözlerinin içine baktıktan sonra konuşmaya başladım çünkü Ariana'yı elimde tutmam gerekiyordu hem Jack olayı hemde bu sahildeki ceset hepsi birer kanıttı benim hayatımı mahvetmek için '' Bak polislere öyle söylemem gerekiyordu çünkü eğer öyle söylemeseydim ikimizide karakola alıp sorguya çekeceklerdi yani şimdi ağzını açıcam lütfen bağırma tamam mı ? '' kafasını tamam anlamında sallayınca elimi ağzından çektim derin derin nefesler almaya başlamıştım sanırım fazla sıkmıştım hemen yan komidindeki suyu alıp içmesi için eline verdim suyu içtikten sonra bana dönüp '' Peki sahildeki cesetle bi ilgin var mı ? '' diye sorduğunda rahat davranarak hayır anlamında kafamı salladım çünkü ona o kadını öldürdüğümü söyleyemezdim beni direk polise şikayet edebilirdi kadını neden öldürdüğüme gelirsek nalet olası sürtük beni ele vermekle tehdit etmişti ölmesi benim için en iyisiydi.
Bu evden hemen çıkıp Jack'i bulmam gerekti artık onunşada hesaplaşma vaktim gelmişti kendisini çok akıllı, güçlü sanıyor fakat hiçde öyle değil zavallı ahmak henüz benle bi oyuna girmenin ne kadar büyük bi tehlike olduğunun farkında değil.
Ariana'nın iyi olup olmadığına baktıktan sonra '' Benim gitmem gerek kendine iyi bak ve eğer Jack'le ilgili bi sorun olursa beni ara saatin kaç olduğu farketmez numaram telefonunda kayıtlı'' diyip evden çıkmak için kapıya yöneldim çıktıktan sonra bizim mekane sürmeye başladım .
- Ariana Grande'nin ağzından -
Numaram telefonunda var derken neyi kastetmişti ki şimdi bu odamdaki telefonumu almak için merdivenlerden ağır ağır çıkmaya başladım odaya geldiğimde kapıyı açıp odada telefonumu ararken telefonumu birisi aradığı için gerek kalmamıştı bulmaya sesin geldiği yöne ilerleyip telefonumu aldım arayan kişiye baktığımda 'Justin Bieber' yazıyordu hey buna neler oluyor telefonuma kendisini bile kaydetmişti telefonu açıp
'' Efedim '' dedim fazla beklemedikten sonra
'' Sana söylemeyi unuttum telefonundaki videolar bölümünde horlayışın var iyi seyirler '' dediğinde
'' Ben horlamam '' diye kestirip attım ama o kahkaha atarak
'' Aynısı benim telefonumdada var küçük hanım şansınızı zorlamayın isterseniz '' demişti sinir küçük hanım nedir ya
'' Onu hemen siliceksin '' diye tısladığımda bi süre sessizlikten sonra
'' Bir şartla '' dedi kesin bir ses tonuyla
'' Neymiş o şartın ? '' diye sorduğumda hiç tahmin etmediğim bi teklif sunmuştu bana ne yani bütün herşeyi biliyordu ve bilmemezlikten mi gelmişti ve şimdi bunu bana koz olarak mı kullanıyordu hayatımın bu kadar boka sarıcağını hiç düşünmemiştim tabikide o saçma teklifini kabul etmiycektim.
Selam yeni bölümü erken yazdım size kıyak geçiyorum bu seferlik ve sonunda aslında birkaç bişeyler olucak herkesin asıl yüzü diğer bölümde belli olucak buda size tüyo olsun hadi by seviyorum sizi dfjghdıu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kötüyüm
Fiksi PenggemarAilesi tarafından reddedilmiş bir kız düşünün ve tek başına hayata tutunmaya çalışan. Hiç ummadığı bi anda karşısına hayatını değiştirebilecek bir erkek arkadaş bulsa hatta ona baglansa . Ama bu erkek çok kötü olsa ona yine bağlanmaya devam mi eder...