Bölüm -3

162 9 3
                                    

- Ariana'nın ağzından -

Camdan yansıyan ışıkla gözlerimi araladım hemen önümdeki bembeyaz duvarda biraz oyalandıktan sonra gözüme duvardaki dijital saar çarptı sanırım saat 09.00'dı bir an tüm yaşadıklarım yaptıklarım aldığım kararlar sonuçları ve şimdiki durumum bütün hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçti .

Şuan nasıl bi durumda olduğumu düşünmeye başladım Jack'le olanlar babamın bana söyledikleri bana verdiği bilgiler bana hayatımda her zaman kullanabileceğim teknikler belkide yaşayacaklarıma dair bir sürü şey öğretti . Onu çok seviyordum hemde fazla ama annem ne yazık ki düşüncelerim onun için aynı değil. Annemi sevip sevmediğimi bilmiyorum evet onu fazla özlüyorum her ne kadar beni yarı yolda bıraksada , evet ona çok kızıyorum babama yaptıklarına karşılık olarak ama tüm bunları yapması benim annem olduğu gerçeğini değiştirmiyor malesef. Bazen keşke babam yaşasaydıda onunla zaman geçirebilseydim çünkü bana daha çok şey öğreteceğinden emindim özelliklede bu saçma yaşam hakkında.

Ben düşüncelerimle boğuşurken gözlerimden akan yaşların farkında bile değilken birdenbire kapının açılmasıyla silkelenip kendime geldim odaya benim yaşlarımda bi hemşire girmişti. Hemşirenin girmesiyle daha kim olduğunu bile tam olarak kavrayamadığım Justin gözlerini kıpraştırarak uyandı yattığı yerden hafif narin haraketlerle ayağa kalktı ve yanıma geldi .Hemşire kolumdaki serumu çıkardıktan sonra çıkışımı yapabileceğimi söyleyip odadan çıktı . 

'' Günaydın , bak dün olanlar için üzgünüm sanırım seninle biraz konuşsak iyi olacak '' diyen Justin'i pür dikkat dinledikten sonra kafamı onaylarcasına salladım bana buruk bi gülümseme gönderdikten sonra '' Ben kapının önündeyim sende hazırlan çıkalım '' dedi ve ağır adımlarla odadan çıktı .

Vücudumda olan ağrıları umursamayarak ayağa kalktım hemen başucumdaki dolabı açıp kıyafetlerimi aldım giyinmeye başlamışken birdenbire anlamsızca acıyla karışık çığlığımı atar atmaz Justin'in odaya girmesi bir oldu hemen yanıma gelip telaşla '' Ne oldu ! Bir şeyin var '' dediğinde içimdeki gülme isteğini bastıramadan kahkahayı bastım Justin ise anlamsızca bana bakıp 'ne oluyor ' balışı atıyordu .

Ona dönüp sevimli bir gülümsemeyle '' Hey, sadece kapının önünde olup olmadığı kontrol etmek için yapmıştım '' dedim kahkaha atarken o ise bana 'çok sinir bozucusun ' bakışlarını yönlendirdiğinde gülmeyi kesip ciddiyetimi korumaya çalışırken şuan çıplak olduğumu farkedip yüzümün kızarması bir olduğunda bu sefer Justin sırıtıyordu ona 'defol' bakışı attığımda anlamsızca bana baktığını farkedip '' Odadan çıkmak için neyi bekliyorsun ? '' diye sorduğumda '' Sana uardımcı olabilirim '' demesi bir olmuş hey neler oluyordu ? 

'' Tabikide kendim giyinebilirim şimdi odadan defol '' dediğimde '' Sen bilirsin '' diyerek sırıtmaya devam ediyordu bakışları hala üzerimdeyken hafifçe uyarıcı bi tonda öksürdüğümde anlamış olacak ki odadan çıkmak için kapıya yöneldi .

Hızla üzerimi giyinmeye çalıştım çünkü şuan tek yapmak istediğim eve gidip güzel bi duştan sonra uyumak ve tüm bu olanları unutmaktı .Üzerimi giyip odadan çıktığımda Justin kapının karşınına yaslanmış beni bekliyordu aman tanrım çok çekiciydi cidden beni sapık sana bilirsiniz ama diğer herkese göre değişik bi tarzı ve çekiciliği var yanına gidip '' Beni hemen bu nalet olasıca yerden kurtar '' dedim sanırım bu sert tavırlarım onun hoşuna gidiordu muzipce sırıtarak güven verici bir şekilde elini omzuma attı ve bana biraz yaklaştıktan sonra yürümeye başladık ona dönüp '' Hey sencede biraz yakın değil miyiz ? '' diye sorduğumda yine o egolu sırıtışıyla '' Hey sencede bi kaç gün içinde fazla karşılaşmıyormuyuz ? '' diye sorusunu bana yönelttiğinde ona anlamsız gözlerle baktığımı farketmiş olacakki ''Sadece şaka yapıyordum doktor bi kaç gün sarsılmaman için uyardı bende dengede durman için sana yardımcı oluyorum '' dedi . 

Hastaneden çıkıp arabasına yönelmeye başladık benden bi kaç adım öne atılarak kapıyı açtığında biraz şaşırdım çünkü böyle şeylere hiç alışık değildim arabaya bindikten sonra yazlığa doğru yol almaya başladık yolda hiç konuşmadık sadece ben hafif seste çalan müziğe odaklandım o ise derin düşünceleriyle yola yazlığa geldiğimizde arabadan inip evin kapısına yöneldim arkamdan geldiğinin farkındaydım çünkü adımlarını hisediyordum .

Kapıyı açıp içeri geçtim daha sonra onada yol açtım salondaki tekli koltuğun birini oturdukan sonra onunda karşımdaki koltuğa oturmasını bekledim , oturdukran sonra '' Umarım artık bana herşeyi anlatırsın '' dediğimde kafasını salladı ve konuşmaya başladı '' Sana herşeyi baştan anlatamam ama konuyu özetliyorum Jack'le okuldan tanışıyoruz ve çok eskiden beri birbirimize düşmanız şuanda benim bi takımın arkadaş grubum var tıpkı onunki gibi ve yıllardır süren bi çatışmamız onu orda gördüğümde sinirlendim çünkü en son bana çok büyük bi kahpelik yapmıştı ve gelip sana tıpkı bi sürtükmüş gibi davrandığında dayanamayıp kavgayı başlattım hepsi bu '' dediğinde aklıma takılanın beni onun sürtüğü sanması olmuştu çünkü ortda byle bi durum yoktu ona dönüp '' Ben onun sürtüğü değilim yani onunla hiç birlikte olmadım ve orada sinirlenmesinin sebebi demek ki buymuş beni senin yanında görünce öyle davrandı herneyse şuan herşeyi daha iyi anlıyorum '' dediğimde bana dönüp '' Bak seninle onun eski kız arkadaşısın diye takılmadım yada ne bileyim seninle kahve  içmek istemedim sadece seninle tanışmak için yaptım yani bunları sana bi oyun olsun diye yapmadım beni yanlış anlamanı istemem '' dediğinde tamam dercesine kafamı salladım .

Bir kaç dakika sessizlikten sonra '' Kahve içmek ister misin ? '' diye sordum çünkü burda boş boş durmak canımı sıkıyordu daha sonra '' Hayır aslında gitsem iyi olur hem sende biraz dinlenmiş olursun '' dediğinde kafmı hiç tereddüt etmeden salladım ve tam onu kapıya kadar geçirecekken merdivenlerden gelen  sesle irkilmem bir olmuştu sanırım birisi tetiği çekmişti arkamı dönmemle Jack'le karşılaşmam bir oldu neler oluyordu burada dememe kalmadan Justin hızla beni arkasına alıp belindeki ilahı çıkardı ve ona doğru tutarak tetiği çekti çıkmaz bi yola girdiğimizin farkın daydım ama neden tüm bunlar beni buluyordu.

Jack konuşmaya başlamıştı '' Merhaba Justin bak yine karşılaştık umarım bu sefer kaçıp gitmezsin '' dediğinde ne olduğu anlamaya çalışıyordumki dışarıdan gelen siren sesleri tüm bu olanların felaket olduğunu açıklıyordu.

Hey millet selam ben geldim kusura bakmayın aslında bakın bölümler ilgi görmediği için yeni bölüm filan yazmıyorum hemde sınavlarım var yani yapabilcek birşeyim yok kızmayın bana size gecenin kaçında yeni bölüm yazmak için geldim umarım değerini bilirsiniz herneyse sizi seviyorum votelemeyi unutmayın yeni bölümüde artık ne zaman gelir bilmiyorum byü dfkjhgd .

Ben KötüyümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin