Bölüm -1

262 13 0
                                    

- Justin 'in ağzından -

Ah hayır buda neydi şimdi birde bununla uğraşıcaktım . Neden hep kötü şeyler beni bulur ah doğruya bende kötüyüm bu yüzden kötü şeyler hep benim başıma gelicek. Hemen kendime gelip yanımdaki kızı kucağıma aldım evinin önüne geldiğimizden evini aramama gerek yoktu çantasından anahtarı alıp arabadan indim evine doğru yürümeye başladım neyseki evinin etrafında fazla insan yada yaşayan biri yoktu kapıya doğru ilerleyip bahçe kapısını açtım biraz yürüdükten sonra evin önüne gelmiştik anahtarı çevirip kapıyı açtım önümdeki merdivenlerden yukarı onu düşürmemeye çalışarak çıktım tabi kendimide beş odalı bi koridora geldiğimde tek tek kapıları açmayı düşünürken ikinci kapıda bi genç kız odası buldum onun odası olması lazımdı çünkü onun tarzında eşyalar vardı onun nazikçe yatağına yatırdığım karşıdaki banyo kapısı olarak düşündüğüm kapıyı açtım banyoydu içerideki dolaplardan ilk yardım çantası aramaya başladım bulduktan sonra tekrar onun yanına döndüm komidine ilk yardım çantasını bırakıp pansuman malzemelerini aldım hafifçe canını yakmadan başına pansuman yamaya başladım .Pansumanı yaptıktan sonra çantayı alıp banyoya geri götürdüm hala uyanmamasının sebebi sanırım bayılınca aynı zamanda uyuya kalmıştı yoksa bu zamana kadar kesin takrar uyanırdı çünkü bu işlerden anlıyorum hergün başıma gelen şeyler bunlar . Ama yinede o uyanana kadar burda kalsam iyi olucaktı diyip yanı başındaki tekli koltuğa oturup başımı geri yasladım sanırım yorgunluktan bende kendimi uykunun kollarına bıraktım .

* * * * * *

- Ariana 'nın ağzından -

Gözlerimi açtığımda başımda biraz ağrı hissettim tam gözlerimi tekrar kapatıcakken birden yanımda bi nefes hissettim yan tarafıma baktığımda onu gördüm arabasına bindiğim çocuğu kazayı hatırladım tabi tam olarak kaza denmez etrafıma baktığımda yazlık evimin odasındaydım ayağa kalkıp aynaya baktığımda başımdaki sargıyı farkettim sanırım ben bayıldıktan sonra adını dahi bilmediğim çacuk beni buraya taşımış başıma pansuman yapmıştı . Dolabımdan kıyafet alıp banyoya giyinmeye gittim üzerimi giyip odaya tekrar döndüğümde O'da uyanmıştı biraz yanına yaklaşıp hafif gülümseyerek ' Teşekkür ederim benimle ilgilendiğin için ' dedim oda bana gülümseyerek ' Önemli değil bu arada tanışamadık adın ne ? ' diye sorduğunda hazır cevap gibi ' Ariana peki senin ki ne ' diye sordum oda bana gülümseyerek ' Adım Justin memnun oldum ' derken elini uzattı bende alimi uzatınca nazikçe sıkıp tekrar elini geri çekti elleri bi erkeğin elinden çok daha yumuşaktı . ' Madem benimle bu kadar uğraştın sanırım sana bi kahve yapsam ödeşmiş oluruz ' dedim samimi bi gülümsemeyle suratı keşke gibi bakarak ' Üzgünüm çok işim var başka bi zaman ödersin borcunu ' dedi gülümseyerek kapıya kadar ona eşlik ettim tam kapıdan çıkarken ' Tekrar Teşekkür ederim iyi günler ' dediğimde ' Bana teşekkür etmeyi kesmelisin çünkü seni bu hale ben getirdim ' dedi sert ama bi o kadar yumuşak ses tonuyla bir anda sanki öfkelenmiş gibiydi sanırım bu onun piskopat halinin dışarı yansımasıydı kendini ne kadar sakin tutmaya çalışsada . Kapıdan çıkıp arabasına doğri ilerledi gözden kaybolana kadar onu izledim sonra kapıyı kapatıp odama çıktım biraz uyusam bana iyi gelicekti .

- Justin'in ağzından -

Arabayı çalıştırıp bizim çocuklarla kaldığımız eve doğru ilerlemeye başladım sanırım düşmanlarımızdan biri bizimle uğraşıyordu her zaman olduğu gibi ev yazlık evine fazla uzak olmadığı için kısa sürede eve geldim arabayı park edip zili çaldım duvara yaslanıp kapıyı açmalarını bekledim kapıyı Matt açtı içeri girip kendimi koltuğa attım etrafımda meraklı gözler hissedince ' Ne ne oldu ' dedim şaşkın bi tavırla John söze atılıp ' Sen nerdeydin sana ihtiyacımız olduğumuz zaman bi göt gibi ortadan yok olmak zorunda mısın ? ' dediğinde dişlerimi sıkıp elimi yumruk haline getirmiştim bazen benim onların patronu olduğumu unutuyorlardı ve bu benim sinirimi bozuyordu . Keskin bi ses tonuyla ' Çocuk olduğunuzu düşünmüyorum şimdi on yaşındaki çocuk gibi davranmayı kesin hepiniz uzun yıllardır bu iştesiniz artık bazı şeyleri tek başınıza yapmayı öğrenin ' dedim hepsi bana mırıldanıp odalarına gittiler salonda benle Matt tek başımıza kaldığımızda ' Ne oldu dostum ? ' diye sordum bana ' Ryan piçi Carter'ı otoparkta sıkıştrıp başına ilahı dayamış eğer yetişmeseydik Carter şuan burda olmaya bilirdi ' dedi sinirle bide bu eksikti ' Peki o zaman bize onu sıkıştırıp başına silah dayarız ne dersin ? ' diye sordum Matt'e oda bana ' Bi an bu işlerden vazgeçtiğini sanmıştım dostum ' dedi elini hafifçe omzuma vurup .' O zaman çocukları çağır gelsinler birlikte plan yapalım ' dedim merdivenlere çıkarak çocukları çağırmaya gitti . Çocuklar geldiğinde iki gün sonra yapıcağımız planı hazırladık ve odalarımıza çıktık .

- Ariana'nın ağzından -

Bahçeden gelen seslerle gözlerimi açtım camın kenarından bahçeye baktığımda sadece bi kaç köpeğin dalaştığını gördüm . Tekrar arkamı dönüp salona gittim mutfağa girip kahve yapmaya başladım kahveyi yapıp salona döndüm televizyonu açıp kanalları gezinmeye başladım canımın sıkıldığını fark edince saate baktığımda akşam onbir di sanırım bi bara gidip eğlenmek bana iyi gelicekti .

Odama gidip kıyafetlerime baktım şanslıyımki bu yazlık evimin odasındada kıyafetlerim vardı dar bi pantolan ve göbeği açık bi bluz giydim üzerime aynanın karşısına geçip saçlarımı ve makyajımı tamamladım boy aynasının önüne geçtiğimde hoş gözüküyordum . Telefonumu alıp bi taxi çağırdım çünkü arabam arızalıydı taxiyi çağırıp aşağıya indim . Taxi geldiğinde yalık evinin yakınında bulunan bi bara gittim kapıdan içeri girip etrafa bakındım fazla kalabalık değildi çünkü buralarda fazla genç yaşamazdı .

İçeri geçip barmene doğru ilerleyip oturdum bi bira isteyip birayı yudumlamaya başladım . İçki türü şeylere alışkın olduğumdan rahat rahat kullanabiliyordum . Birayı bitirdikten sonra dans etmek için sahneye ilerledim kendi etrafımda sallanırken birden yanımda birini hissettim döndüğümde Justin 'le karşılaştım sanırım oda buralarda takılıyordu . Bana yaklaştı ve

' Selam ' dedi bende ona ' Selam ' dedim biraz daha bana yaklaşarak ' Burlarda takıldığını bilmiyordum ' dedi gülerek bende ona gülerek ' Beni tanımıyorsun ' dedim bana ' Seni tanımak isterim ' dediğinde cevap vermeden bira almaya gittim yanıma gelip oturdu biramı yudumlamaya başladım etrafıma bakarak ' Bana bi kahve borcun vardı ' dedi sırıtarak çapkın oluğu belliydi ' Bu borcunu şimdi ödeyebilirsin ' diye devam etti ona dönüp ' Peki tamam ' dedim ' O zaman ileride bi cafe var oraya gidebiliriz ' dediğinde kalkıp onunla çıkış kapısına ilerledim arabası geldiğinde binip kafeye ilerledik kafeye geldiğimizde bi masaya oturduk garson siparişlerimizi alıp gitti oda bana dönüp ' Ailen le yaşamıyorsun galiba ' diye sorduğunda içim burkuldu ' Hayır babam vefat edeli bir ay oldu annem ise beni evlatlıktan red etti bende bu yüzden yazlık evinde tek başıma kalıyorum ' dediğimde yüzündeki sırıtış gitti garson kahveleri masaya bırakıp gitti kahveme bi yudum aldığımda O'nun benim suratımı incelediğini fark ettim . ' Kes şunu ' dediğimde gözlerini kaçırıp ' Hey sana bakmıyorum ' dedi bende gülerek 'Hayır bakıyordun ' dedim gülerek ataşırken birden masaya biri yaklaştı kafamı kaldırıp baktığımda eski sevgiimi Jack'i gördüğümde gülümsemem düştü .

Bana Justin'i işaret ederek 'Yeni sevgilin galiba ' dediğinde sinirle ' Bu seni ilgilendirmez beni rahat bırak 'dedim Justin ne olduğunu anlamaya çalışırken birden Jack ' Bana geri döneceğini biliyorsun boşuna uğraşma ' dediğinde alayla gülerek ona cevap verdim ' Kendini fazla önemsiyorsun ' dediğimde eliyle kolumu tutup beni ayağa kaldırdı bi an ne olduğunu anlamaya çalışırken Justin'in Jack'i yere yatırmış yumrukladığı gördüm şaşkınlık içerisinde onlara bakmaya devam ederken Justin beni elimden tutup arabasına sürüklemeye başladı .

Ben KötüyümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin