1. Bölüm Başlangıçlar

50 14 2
                                    

Öncelikle selam arkadaşlar bu bölüm ilk bölüm diye kısa olacak eğer diğer hikayemi okumdan bu hikayemi okuyorsanız size şey diyeyim diğer hikayedeki başrollerden biri ile sevgiliydi Okyanus annesi onu yanına yurt dışına çağırdı ve bazı istekleri vardı Bulutla evlenmesi isteğiydi bunu yapma sebebi ise annesi hasta ve dediğini yapmazsa tedavi görmeyi reddediyor o yüzden Okyanus Annesinin yanına yurt dışına geldi hikaye böyle devam edecek keyifli okumalar...

Okyanusun anlatımıyla

Uçaktan inmiş ve Annemin yanına hastaneye gelmiştim Mia ile birlikte.

Odaya girdiğimde annemi gördüm çok hasta duruyordu. "Anne?"

Sese doğru baktığında beni gördü gözlerinde yaşam belirdi. "Oğluşum benimm." Elini uzattı Mia yı koltuğa bıraktım. Anneme sarıldım.

"Yolculuğun nasıl geçti oğlum."

"Güzel geçti annem." Aslında içim parçalara ayrılıyordu Lamiayı bırakmıştım ilk aşkımı ama anneme yansıtmam gerekiyordu.

"Baban az sonra gelir yanında gelinimde gelecek." Bana bakarak gülümsedi

"Az kaldı kavuşacaksınız gelin kızımla."

Kalbim sızlıyordu Lamiayı çoktan özlemiştim

Annemle oturup konuşmuştuk 10 dakika  boyunca Mia'yı çok sevmişti

Yazar notu
(Eski sevgilisi ile sahiplendiği kedi Lamia eski sevgilisiydi o yüzden kedinin ismi Mia Lamiadan kalan anılarından en değerlisiydi)

Kapı açıldığında İçeriye babam girmişti
"Oğlum hoş geldin." Dedi ve sarıldı bana.

Babama sarıldım  kulağıma "Teşekkür ederim oğlum senin için zor biliyorum."

"Annem benim o her şeyi yaparım yorsa bile üzülsem bile annemi kurtarmam gerek."

Babamın arkasında bir kız duruyordu annemin bahsettiği evleneceğim kız.

Annem seslendi "hadi kapıda durmayın içeri gelin oturun."

Ben anneme yakın olan koltuğa oturdum babamda peşimden geldi arkasındaki kızda geldi.

Kızın yüzüne bile bakmamıştım Lamia aklımdan çıkmıyordu.

"Tanışsanıza oğuluşum." Dedi annem.

Ayağa kalktım karşımda küçük kalmıştı.

1.60 boyundaydı tahminen saçları benim ki gibiydi.

Elini uzattı "Merhaba Okyanus ben Bulut."

Elini tuttum "Memnun oldum." dedim gülümsemeye çalışarak.

Annem ve babamla  vakit geçirdim Bulutla annem çok güzel anlaşıyorlardı

Aklım hâlâ Lamiadaydı ona mesaj atmamak için kendimi zor tutuyordum aramamak için.
Bileğimdeki bilekliği dokundum artık bir eşi yoktu bu bilekliğin.

"Yaaa çok güzelmiş kedin adı ne?" Dedi Bulut kediyi severken bembeyaz kedi onun eline yakışmıştı

"Adı Mia."

"Çok güzelmiş adı benimde bir kedim var çok güzel anlaşırlar." Dedi Gülümseyerek.

"Bak oğluşum ortak yöneltiniz var Bulut kızım hayvanları çok sever senin gibi."

Bulut'a baktım utanmıştı sanırım kafasını kediye çevirip onu sevmeye başladı.

Anneme kaş hareketleriyle anlatmaya çalıştım kızın utandığını tabi annem durur mu?

Okyanus'taki BulutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin