Başım fena ağrıyordu bugün annemi taburcu edeceklerdi hastaneden ve bütün gece başında beklemiştim hastaneden çıkınca annemi çiftlik evine götürmeye karar vermiştik odada kafama kendi kendime masaj yaparken kapı tıktıklandı."Gel."
Kafamı kapıya çevirdiğimde Bulutun geldiğini gördüm bir süredir görüşmemiştik.
"Annenin taburcu olacağını öğrendim geleyim dedim."
"İyi yapmışsın Bulut gel otur annem uyanınca çiftlik evine gideceğiz istersen sende gel temiz hava almış olursun."
"Aslında güzel olur gelirim."
Kıza bir şeyler sormaya karar verdim çünkü annemin isteği üzerine onunla evlenecektim acaba ona söylesem mi ama kalbi kırılır zorla evlendiğimi öğrenirse.
"Bulut"
"Efendim Okyanus."
"Çiftlik evinde annem kendini toparlayana kadar kalsan olur mu? biliyorsun annem seni çok seviyor."
"Tabii ki yardımcı olmak isterim zaten annem gibi bilirim bana zamanında çok yardımı dokunmuştu."
Gülümsedim.
Birkaç konu hakkında konuşmuştuk hangi rengi sevdiğini sormuştum çünkü ona sürpriz bir şey almak istiyordum anneme ben yokken çok güzel evlatlık yapmıştı.
"Lila, lila rengini çok severim. Sen hangi rengi seversin?"
"Bana bütün renkler güzel geliyor ama seçmem gerekirse mavi derim."
***
Annem uyanmıştı babamda taburcu işlemleri ile uğraşıyordu
"Anne Bulutta bizimle birlikte çiftlik evine gelecek ve bir süre kalacak."
Anneme bunu dedikten sonra gözlerindeki ışığı gördüm
"Yaaa kızım çok mutlu ettin beni gel sarılalım."
Bulut annemin hasta yatağına yaklaştı ve sarıldı
Diğer taraftaki kolu duruyordu "Ne duruyorsun sıpa sende bu tarafa gel."Gülerek annemin sol tarafından sarıldım yan tarafta Bulut hâlâ anneme sarılıyordu.
"Anne tamam kızı boğacaksın."
"Bir şeycik olmaz benim tatlı kızıma."
Annemden ayrıldıktan sonra Bulut çantasına uzandı " ben eşyalarımı toplamaya gideyim."
"Bende bir yere uğrayacaktım seni evine bırakırım işini bitirince beni ararsın alırım öyle çiftlik evine geçeriz annemde babamla gider."
"Aynen oğluşum öyle hadi Bulutumu sağ sağlim çiftlik evine getir."
"Peki annem gittik biz."
***
Bulutu evine bırakmıştım şimdi ise bulut için hediye bakıyordum tabi anneme de almam gerek.
1 saattir mağaza geziyordum ve bulut için güzel bir şey bulamamıştım.Anneme ise yıllardır koleksiyonunu yaptığı eski metal paralardan bulamadığı parçayı bulmuş ve direk almıştım.
Son mağazaya girdiğimde saat geç olmaya başlamıştı Bulutu düşündüm gerek teni gerek yüzü gerek tavırları bir prensesi hatırlatıyordu komik gelebilecek ama onun için güzel bir hediye bulmuştum ve görür görmez almıştım. Güzel bir hediye paketi yaptıktan sonra Bulut aradı.
"Ben işimi hallettim bekliyorum."
"Tamamdır geliyorum yarım saat içinde görüşürüz."
"Görüşürüz Okyanus."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus'taki Bulut
Dla nastolatkówBir elmanın dört yarısı kitabında ki Okyanus karakterinin kitaptan ayrılması sonrası yaşadığı olayları anlatan hikayemiz. Okyanusun ailesinin yanına gitmesi ve tanımadığı biri ile evlenmesi gerektiği gerçek aşkını bırakması ve aşka küsmesi.