Güzel Göz

65 3 0
                                    

Akşam olmuştu. Ailemin gelmesini ilk kez heyecanla bekliyordum.Yeni komşularımıza yardıma gidecektik sonunda. Bugün bileklerimdeki koleksiyonuma yeni bir parça eklememiştim. Bu benim için bir bakımdan alışkanlıktı. Zil çaldı ve tabiri caizse uçarak kapıyı açtım. Annemler beni mutlu görmüş olacak ki şaşırmışlardı."Ee yeni ve güzel komşularımıza ne zaman gidiyoruz " dedim. Annem şok olmuş bir tavırla "Asel 'e ne yaptın" dedi. Ufak çaplı bir kahkaha attım. Bunun üzerine daha da şaşırdılar. Annem ' Asel tatlım psikoloğuna bir randevu almamı istermisin diye sordu. Kaşlarımı çattım ve " Ne var ben mutlu olamazmıyım" dedim. Annem hata yapmış olduğunun farkına vardı ki babama kaş göz işaretleriyle bir şeyler anlattı babam kafasını onaylarcasına salladı ve konuşmaya başladı."benim güzel şirinem bugün onların evinde ki borular da bir kaç tesisat sorunu çıkmış , ve burda kalacak yerleri yokmuş o yüzden annenle biz onları iki günlüğüne misafir etme kararı aldık " dedi. Şirine onu hatırlatmıştı bana. Güzel gözlü çocuğu misafir mi edecektik ve benim bundan yeni haberim oluyordu. Kaşlarımı çattım ve dakik bir şekil de yukarı çıktım. Arkamdan annemde geldi ve " Asel ne sorunun var" dedi çapkınca. Sanırım komşularımızın bir oğlu olduğunu biliyordu. Annemle neredeyse bir yıl sonra konuşacaktık. Ona güzel gözlü çocuğu anlattım ve şaşırdı."biz senin lezbiyen olduğunu sanıyorduk" dedi. Bir kahkaha attım ve giysi dolabımın önüne gittim. Annem parti havasında bir kız gibi bağırdı "hadi güzel gözlüye hazırlayalım seni!"

SOMBREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin