LA. Podla mňa jedno z najkrajších miest na svete. Hlavne v noci. Volám sa Choi San a zajtra oslavujem 25 rokov. V LA žijem už asi 4 roky, som bývalý člen K-pop skupiny Ateez, ktorá bola pod spoločnosťou KQ entertainment a robím ako producent hudby s Laslie Billie Writovou.
Prechádzal som rušnými ulicami LA v snahe dostať sa do štúdia, kde som sa mal stretnúť s Laslie, bez povšimnutia. Už som bol tesne pri vchode, keď do mňa niekto nabúral a ja som spadol na zem. "Pane bože, prepáčte mi to. Ponáhľal som sa a nevšimol som si vás." Ozval sa povedomý hlas a keď som sa pozrel hore, stretol som sa s orieškovo-hnedými očami, v ktorých bolo vidno prekvapenie. "S-San?" Pošepkal chalan, ja som sa postavil, oprášil si kabát a vzal si batoh zo zeme. "Zdravím ťa, Mingi." Povedal som chladne a vo vnútri som si opakoval, že sa nesmiem rozplakať. "Č-čo tu robíš?" Prekvapene sa na mňa pozeral a spodná pera sa mu triasla. "Pracujem tu. Ty?" Pozrel som sa na displej mobilu, aby som zistil, koľko je hodín a v duchu som zahrešil. Obrazovka bola prasknutá. "Som tu kvôli podpísaniu zmluvy. V tomto štúdiu." Ukázal prstom na vchod.
Č-čože? To nieje možné! Nemôže tu robiť!
"Stále hudba, však?" Opýtal som sa pomaly. "Hej. Ako vidím, tak aj ty. Produkcia, ak by som si mal typnúť." Poškrabal sa za krkom a po niečo sa sklonil. "Toto ti vypadlo." Podal mi fotku nás dvoch, ktorú som stále nosil za obalom. (Fotka bude dole) "Vďaka. A áno, som producent." Fotku som si strčil do vrecka a jemne sa pousmial. "To je on! Choi San!" Skríkol niekto v dave a keď som sa obzrel, zbadal som skupinu ľudí bežať smerom k nám. Chytil som Mingiho za ruku a potiahol ho do štúdia. Ani som nevnímal, ako sa naše prsty preplietli, bolo to automaticky. SBS-kári rýchlo zamkli dvere a zastreli žalúzie. "Nenávidím takýchto ľudí." Odfrkol som si a napravil si batoh. "Eh.. už ma môžeš pustiť." Ozval sa trocha nervózne Mingi, ja som sa jemne strhol a hneď som ho pustil. "Prepáč, neuvedomil som si to." Ospravedlnil som sa mu, pozdravil sa recepčnej a pobral som sa do practise room za Laslie. "San!" Rozbehol sa za mnou a chytil ma za ruku. Hneď som sa otočil a vytrhol sa mu. "Želáš si ešte niečo?" Spýtal som sa ho pevným hlasom. "Odvedieš ma prosím do kancelárie Ashtona Claytona?" Zúfalo sa opýtal a poobzeral sa okolo seba. Prikývol som a naznačil mu, aby ma nasledoval.
Po chvíli chôdze som zastavil pred kanceláriou a zaklopal som. "Ďalej." Ozvalo sa spoza dverí, kývol som Mingimu na rozlúčku a zmizol vo dverách practise room. "To ti trvalo." Zasmiala sa Laslie a objala ma na privítanie. "Aj tebe dobré ráno Writová." Zaželal som jej s úsmevom a štuchol ju do rebier. "Vypočul som si ten sound, čo si mi poslala. Je to dobré. Niečo na to vymyslíme." Oznámil som jej, kým som nastavoval počítač. Trocha sa mi klepali ruky, preto to trvalo dlhšie ako obvykle. Fotku som si založil späť k mobilu a vyzliekol si bundu aj s mikinou. "Môžeme?" Pozrel som sa na Laslie a keď prikývla, pustil som Youth od Troya Sivana a začali sme tancovať.
Laslie je naozaj dobrá tanečníčka. Robím s ňou už nejakú dobu a už keď sme sa spoznali, boli sme viac kamaráti ako kolegovia.
Hudba po chvíli skončila, Laslie sa zvalila na zem a prudko vydychovala. "Nebodaj si unavená." Podpichol som ju načo mi ona ukázala prostredník. "Tu máš, napi sa." Hodil som po nej flašu s vodou a ja sám som sa napil. "Nezhoršil si sa." Ozvalo sa od dverí a ja som sa skoro zadusil vodou. "Čo do riti-" pozrel som sa k dverám a uvidel uškŕňajúceho sa Mingiho "Ahoj. Koľko si tu?" Potriasol som hlavou a kývol som Laslie, nech vstáva. "Asi 2 minúty. Nechcel som rušiť." Odrazil sa od dverí a podišiel ku mne. "Chýbal si mi Sannie." Pošepkal mi do ucha a ja som ho hneď odstrčil. "Tak to máš smolu, lebo ty mne nie. A ak si si nevšimol, máme spoločnosť, tak by si mohol pozbierať tie posledné kúsky slušnej výchovy, ktoré v tebe zostali a predstaviť sa."Odvetil som chladne a kým sa tí dvaja zoznámili, nastavil som ďaľšiu pesničku.
YOU ARE READING
Deja Vu
FanfictionMiloval som ťa? Áno. Miloval si ty mňa? Pravdepodobne nie. San je mladý chalan, ktorý len prednedávnom spoznal, čo je skutočná láska. Teda aspoň si to myslel. S týmto chalanom, menom Mingi, strávil krásnych 7 rokov svojho života, no tesne pred ďalš...