3.

12 3 0
                                    

/neskôr v ten večer.../

"Mingi!" Prehol som sa v chrbte a urobil sa na bruško. Vytiahol zo mňa prsty a pobozkal ma. Bozk som mu opätoval a viac mu zaryl nechty do chrbta. Odtiahol sa, roztiahol mi trochu nohy od seba a nasmeroval svoj penis k mojej dierke. "Môžem?" Pozrel na mňa a ja som prikývol. Chytil ma za boky a prirazil, na čo som sa prehol v chrte a zahmlilo sa mi nad tým pocitom pred očami. "Bože~" vzdychol som a zaklonil hlavu. "Tu ti boh nepomôže malinký." Zavrčal mi do krku, začal mi znova robiť cucfleky a rýchlo prirážať. Celý čas som kňučal od slasti, prehýbal sa v chrbte a po čase som mu začal prirážať naproti. Pritiahol som si ho do bozku a nechal ho robiť si so mnou či uznal za vhodné. Keď už som bol blízko mi začal honiť do rytmu prírazov a ešte zrýchlil. S výkrikom jeho mena som sa zasa urobil na bruško a stiahol sa okolo neho, načo sa on zas urobil do mňa a unavene sa na mňa zvalil. Automaticky som ho začal hladkať po vláskoch a keď som predýchal orgazmus, tak som mu do nich vtisol jemnú pusinku. "To bolo úžasné." Vydýchol mi do hrude na čo som sa jemne pousmial. "Ty si bol úžasný." Prešiel som mu rukou po chrbte a on sa zo mňa dvihol. "Vaňa s bublinkami?" Usmial sa na mňa a ja som prikývol. "Druhé dvere na ľavo." Povedal som unavene a pustil ho ísť to nachystať.

Ked prišiel naspäť do izby tak som sa chcel dvihnúť a ísť tam, lenže on ma zobral na ruky ako princeznú a odniesol ma tam. Keď si so mnou sadol do teplej vody, uvolnene som si vydýchol a oprel sa o neho. "Neverím, že si sa so mnou vyspal triezvy a hlavne po tom, čo som ti urobil." Pošepkal mi Mingi do ucha a dal mi pusu na krk. "Úprimne... neviem prečo som to spravil.. ale neľutujem toho." Jemne som sa usmial a chytil som mu ruky. "Nie si unavený? Nebolí ťa niečo?" Spýtal sa po chvíli keď som si oprel hlavu o jeho rameno. "No trochu hej.. a nebolí ma nič, teda nič okrem zadku ale to je normálne." Usmial som sa na neho. "Dobre tak ťa idem uložiť spať." Povedal mi ako malému dieťaťu, na čo som sa jemne začervenal, nadvihol sa z neho nech môže vyjsť z vane a po chvílke som odtiaľ ako tak vyšiel aj ja. Zobral som si môj uterák a osušil sa. Pokúsil som sa vstať, no nakoniec som aj tak skončil v Mingiho náručí, kým on ma niesol do postele. Ešte som si obliekol tričko a boxerky, ľahol som si a zakryl som sa. Keď si začal obliekať nohavice som sa nadvihol na lakťoch a jemne po ňom zazrel. "Kam ideš?" Pozrel sa na mňa a sadol si ku mne. "Chceš aby som zostal tu?" Napravil mi ofinu z čela a ja som prikývol. "Samozrejme že chcem." Trochu som sa posunul aby si ku mne mohol ľahnúť a keď sa  tak stalo, položil som si hlavu na jeho hruď a obijmul ho okolo pásu. "Dobrú noc Mingie." Dal mi pusu do vlasov a mohol som cítiť jeho srdce zrazu byť rýchlejšie. "Aj tebe malinký." Začal ma hladkať po chrbte a ja som spokojne vydýchol. Bože mám mu to povedať? Čo keď zas odíde? Prosím nech sa to nestane...
"Gie?" Ozval som sa po chvílke. Vedel som že je hore, keďže som ešte nepočul jeho odfukovanie. "Sannie?" Dvihol som hlavu a opatrne som moje pery priložil na jeho. "Chýbal si mi.." Pošepkal som keď som sa odtiahol a zas sa uložil. "Aj ty mne, veľmi."

Potom prečo si to urobil?

Pomyslel som si, smutne som sa nad tým usmial a zhlboka sa nadýchol. "Ľúbim ťa, dobrú noc." Pošepkal som a zavrel som oči. Keď som sa nedočkal odpovede som sa trochu zatriasol a potlačil nutkanie sa rozplakať.

Len dúfam, že sa ráno nezobudím sám...

Práve s touto myšlienkou som zaspal. Pri chalanovi, o ktorom som si veľmi dlho myslel, že je to láska môjho života a ktorý mi tak veľmi ublížil. A predsa som tu a prakticky mu dávam ďalšiu šancu...






Aaaaaaa okej, ja viem. Otázky prečo idú na vec už v druhej, tretej kapitole sú na mieste ale pri ďalšom rozvíjaní sa knihy to celé zistíte T-T
na dnes len 700 slov.

Dina <3

Deja Vu Where stories live. Discover now