22 • Pierwszy raz, część druga.

3.9K 58 12
                                    


regulus black -
regulus w jednej chwili przyparł cię do ściany.

- co ty wyprawiasz? - zapytałaś nieco zdziwiona jego poczynaniami.

- wyglądasz tak cholernie podniecająco... - wymruczał i w jednej chwili wsunął ci rękę pod krótką spódniczkę i zaczął delikatnie masować.

jęknęłaś z rozkoszy. po chwili przestał i brutalnie obrócił cie tak, że stałaś twarzą do ściany.

- chcesz tego, skarbie? - zapytał, dając ci delikatnego klapsa w tyłek.

przytaknęłaś i już po chwili twoje majtki zleciały w dół, a ty usłyszałaś dźwięk rozpinanego rozporka. pojeździł swoim penisem chwilę po twoich pośladkach, po czym wszedł w ciebie delikatnie, lecz namiętnie.

severus snape -
w jednak chwili uklęknął i zaczął miętosić twoje piersi. następnie szybkim ruchem ściągnął majtki. po chwili zabawy podniósł cię i przyparł do ściany przedziału. zaczęliście się całować. jedną ręką zaczęłaś dotykać jego penisa, który stawał się coraz twardszy. severus jęknął.

- wiem, że tego chcesz... - mruknął, a ty z uśmiechem rozpiełaś mu spodnie.

snape nie czekał długo i powoli zaczął w ciebie wchodzić.

lucjusz malfoy -
weszliście do pokoju i położyliście się na łóżku.

- i co teraz? będziemy tak leżeć? - zapytaś prowokująco.

- wiem co zrobimy - odparł Lucjusz.

nareszcie mógł spełnić swoje sny. zaczął robić dokładnie to co sobie w głowie planował. zaczął całować się z tobą siedząc na łóżko. czuł jak robi mu się coraz bardziej mokro, a jego penis chce już wyjść. po chwili ujrzał twoje piersi. chwycił je i zaczął masować. poczułaś jak twoje sutki twardnieją. sięgnęłaś ręką do jego krocza. poczułaś jego twardą pałę, którą szybko wyciągnęłaś z majtek. lucjusz obrócił cie na plecy i również pozbył się twoich spodni, a następnie majtek.

- gotowa? - zapytał, a gdy tylko przytaknęłaś, wszedł w ciebie.

𝐇𝐔𝐍𝐂𝐖𝐎𝐂𝐊𝐈𝐄 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐄 +18 - ORIGINALOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz