1.

23 1 0
                                    

~James~
Felkeltem és amint kinézten az ablakomon azt gondoltam hogy ez egy ugyan olyan nap lesz mint eddig mindegyik másik.
Ahol nem történik igazából semmi érdekes csak úgy vagy és azon gondolkozol mivel tudnád elütni azt a rengeteg szabad idődet.
Amint elhesegettem e gondolatokat egyből egy pohár után kaptam hogy megtudjam csinálni az eletmentő kávémat és lassan összeszedten magam.
Igazából fogalmam se volt arról mit kezdjek magammal de abban az egyben biztos voltam hogy társaságban kell lennem.
Ha társaságban vagy eltudod engedni magad semmi sem fontos csak jól érzed magad és ennyi. Eltereli a gondolataidat kicsit úgy érzed hogy élsz.
Este 7-ig így el voltam magamnak aztán,
miután összekaptam magam elmentem a haverjaimhoz. Azt beszéltük, hogy elmegyünk egy házibuliba. De igazából semmi extra szinte csak osztálytásak voltak és azoknak pár ismerősei.
Beléptünk abba az írtó nagy házba azt se tudtam hirtelen merre menjek.
Aztán miután betaláltunk a "tánctérre" csak ittunk és hülyéskedtünk.
Eltelt egy óra mire úgy gondoltam kimegyek levegőzni mert szükségem van egy kis friss levegőre.
Kimentem és álltam a teraszon, és csak úgy néztem a csillagokat.
Pár pillanatra lesütöttem szemeimet mire megláttam egy lányt a fűben feküdve.
Először azt hittem hogy rosszul van esetleg vagy valami de amint közelebb mentem hozzá láttam hogy semmi baja. Inkább csak álmodozott. Gyönyörű szép szemei az eget fürkészték. Tökéletes arcán, a hold fénye játszott, ami úgy tüntette fel a lányt mint ha egy későn érkezett angyal lenne. Ajkai csak úgy csillogtak, egy pillanatra még a lélegzetem is elált de nem értettem mire hirtelen.
Tanulmányozni tudtam volna.
Tökéletesnek tűnt, kisugárzásából látni lehetett, hogy milyen a személyisége és hogy milyen ember.
A lány meglátta, hogy bámulom és erre elnevette magát.
Gyönyörűszép nevetése..., mintha egy kellemes zenét hallottam volna meg.
Amint feleszméltem azt se tudtam hol vagyok, mintha kómából keltem volna fel, és még zavarban is voltam.

~Mi lenne ha...~Where stories live. Discover now