-Alyssa-
Egész este beszéltem vele de aztán csak elköszöntünk egymástól és rá két percre el is aludtam. Felkeltem és a barátnőm egyből azzal hívott fel hogy ma este lesz valami tábor tűz és hogy menjünk el mert tök jó buli lesz, persze egyből igent mondtam rá. Miután le tettem a telefont utána realizáltam, hogy több mint valószínű James is ott lesz. De nem akartam neki írni róla. Azt akartam, olyan véletlen szerű legyen hogy mindketten ott vagyunk. De közben nagyon is készültem rá. Amíg nem jött el az este ezzel azzal el ütöttem az időt. De hogy őszinte legyek kicsit elkezdtem félni a dologtól. Hogy ez is egy újabb kaland lesz mint a többi? Fog bármit is jelenteni? Ő csak egy játékos? Egyáltalán mi ez? Akarja vagy én akarom majd? Tudni fog szeretni? Mert ha elkezdődik akkor nekem biztos irtó fontossá válik. Ha szeretetre képes akkor engem vagy csak az érzést fogja szeretni hogy én itt vagyok, hogy végre van valaki? És még másik millió egy kérdés jött fel bennem. Próbáltam elengedni a dolgot és valamennyire sikerült is, de ettől még csak jobban izgultam.
Eljött az este és miközben leültünk egy farönkre a helyet fürkésztem hátha valahol ott van James de nem láttam.
-James-
Mivel egész este fent voltam napközben aludtam el és arra keltem fel, hogy őrülten csörög a telefonom. Az egyik haverom volt és persze egyből csak annyit hadart el, hogy most megy egy tábor tüzes party. Mire felfogtam hogy bizonyára ott lesz Alyssa összekaptam magam és el is indultam. Mire oda értem már csak páran voltak ott. De amint elkezdtem a helyet felmérni meg láttam Alyssa-t egy farönkön ülve nyomni a telefont. Kicsit szomorúnak, tűnt de színlelni próbálta. De persze egyből az volt az első, hogy had üljek oda mellé. Mire oda tudtam férkőzni mellé meg is szólítottam.
-hey, hogy vagy ?
-hello, hát most már jobban-mondta kuncogva
-Baj van?-Kérdeztem hátha akar valamit mondani
De csak rám nézett és elmosolyodott, majd így szólt: - Csak úgy illemből kérdezted vagy tényleg érdekel?
-Alyssa-
James így válaszolt a kérdésemre:- Érdekel- És közben szemeimet fürkészte mélyen áthatoló nézésével. Annyira túl reagálom az egész helyzetet pedig minek is igazából? ugye? Félre hívtam és minden aggodalmamat elmondtam neki.
YOU ARE READING
~Mi lenne ha...~
RomanceCan I Be Him (Acoustic Live Version) / James Arthur https://open.spotify.com/album/2lc79WJoOQ3pJ0bDRbOdah?utm_source=samsung&utm_medium=keyboard