2017 Március 11.
2 évvel ezelõtt"Hol a fenébe van Styles! 2 percen belül te jössz!" A színpadi menedzser vágólapjával és igényes ajkai között lógó cigarettával átesett az ajtókon. Ordítozni kezdett a bandával, akik egymás körül ültek. A szoba enyhén ködös volt a tömény cigarettafüsttõl, mindegyik bandatag felemelt lábbal rugdosta vissza a kanapékról. Az arcátlanság lényege fulladozni a kis területen.
Niall, aki térdelõállásban elõrehajolt, miközben a kártyalapokat keverte, majd felnézett a menedzserre, ekkor szájából a vastag cigarettafüst szálingózott ki.
"Mindig ezt csinálja Sal, kibaszott laza." Megrázta fejét és visszanézett tintás ujjaival kevert kártyákra.
"Amíg rá vártok menjetek vissza a színpadra!" Szólt Sal, majd becsapta az ajtót.
A hiányzó bandatag koszos converse cipõjében lépcsõzött az épület másik oldalán lévõ hátsó bejárathoz. 90 másodperc múlva már a színpadon lett volna a helye, de a show kezdete elõtt még egy dolgot el kellett intéznie.
Harry Styles, A 'Duplicity' együttes fõ énekese és gitárosa végigsétált az õrületes backstage területén, ujjatlan bõrkesztyûkben, fekete pólóban, mely a gallérjánál lyukasra volt szaggatva, arcán fekete napszemüveg díszelgett, ajkai közül pedig cigaretta lógott kifelé. A férfi pont idõben vett egy éles balkanyart egyenesen a grafikákkal ellátott unisex mosdó felé. Mikor odaért bezárta maga mögött az ajtót.
Egyenesen a mosdókagylóhoz lépett szájában fénylõ cigarettájával, napszemüvegét levette és gondolkozás nélkül a mosdóba dobta. Ezután hihetetlen gyorsasággal levette ujjatlan bõrkesztyûjét, hogy megnézze belepi e kezeit a vér. Megnyitotta a csöpögõ csapot és sikálni kezdte szennyezett bõrét, beleadott mindent hogy leszedje magáról, de sikertelenül járt.
"Gyerünk.." Motyogta égõ cigarettával ajkai között, míg nyers bõrét erõteljesen sikálta továbbra is. Összeszorított fogai között szitkozódott, majd feladta és visszahúzta bõrkesztyûjét kezeire-reménykedve, hogy senki se fogja észre venni azt a kisebb területet, ahol a vérfoltok belepték ujjait.
Kis idõ múlva elrejtette kezét fekete nadrágjának zsebében, megkereste kábítószerének kicsi zacskóját és a száraz pultra egy vonalban kiszórta. A vonal kiegyenesítésére nyaklánca medálját vette segítségül, majd lehajolt és belélegezte orrába. Feje hátranézett, hogy lássa tükörképét, ajkai szétnyíltak miközben az égetõ érzés lassan csapdába esett véráramlatába.
Üreges aljzatai sötétek, haja kócos, szemei véraláfutásosak voltak, egy fekete rúd szúrta át szemöldöke végét. A pult megtisztult a kábítószertõl, megragadta cigarettáját, majd a füstöt eleresztette e kis szobában.
"Hey!" Ugyan az a színpadi menedzser egy résnyire kinyitotta az ajtót hogy meglássa a tükör elõtt álldogáló Harryt. "Mindenhol kerestelek! 30 másodperc múlva te jössz!" Keresztülintett a fürdõszobán. Harry szelektáló hallásának a menedzser hangja egy soha véget nem érõ rejtély volt.
"Én egy elfoglalt ember vagyok, Sal!" A 19 éves fiú szadista módon elvigyorodott miközben az orrát törölgette mellette elsétálva még mindig cigarettával ajkai közt.
Keresztülsétált a kulisszák mögött showvra készülõ elfoglaltságokon-ezek közül az egyik körülbelül 20 másodperc múlva kezdõdött. Harry idõkerete szûkös volt, szokásosan semmi se vette rá az öntelt tinédzsert arra, hogy siessen. Égett az orra a kokaintól, de tudta, hogy néhány pillanaton belül olyan magasan lesz, ezért szüksége lesz rá ahhoz, hogy kibírja a koncert idõtartamát. A színpadig pár lépcsõn sétált fel, és megérkezett oda, ahol a bandatársai hangszereikkel készenlétben voltak.
"Hol a faszomba voltál?" Mondta Niall gitárpengetõvel fogai közt, szemöldökét leeresztette amint Harry megragadta az elektromos gitár nyakát.
"Baszd meg, már itt vagyok, nem?" Mondta cigarettával szájában, majd átdobta a gitár szíját nyaka körül.
"Az vér az ujjaidon?" Kérdezte Quincy a dobos helyérõl.
Harry felnézett rá a semmibõl, de szadista mosollyal, ami kifejezte, hogy erre a kérdésre milliónyi válasza van. Cseresznyeajkai között lévõ cigarettája az utolsót pöfékelte.
"Srácok, a helyeteken vagytok?" A függöny elõtt Sal elmondta utolsó szavait, mindenki bólogatott.
Harry a cigaretta maradványait kivette ajkai közül és ledobta a padlóra elõtte, cipõje lelkével összenyomta, ezt követõen a függöny kinyílt és a tömeg üvöltözni kezdett hihetetlenül hangosan. Az elsõ gitárpengetés elhangzott, a fehér fények rá világítottak és a show kezdetét vette.
"She worked her way through a cheap pack of cigarettes----"
Sziasztok! El is hoztam a második rész! Sajnálom, hogy ilyen sokáig tartott, csak most sok dolgozatot írtam. A következõ részt hamarabb fogom hozni, megígérem! Elnézést, ha találtok benne helyesírási és ilyesféle hibákat. A fordítás nem mindenhol pontos, próbálok magyarosítani rajta, ammenyire csak lehet! Ha tetszik nektek kérlek jelezzetek vissza valamilyen formában! Vigyázzatok magatokra és TPWK!
YOU ARE READING
Duplicity [H.S.] /magyar/
FanfictionA Duplicity első magyar fordítása. Dark Harry! Trágár szavak és drog is előfordul! 18+-os részek is előfordulhatnak! Saját felelősségre olvassátok!