Era ora 22:06. Jessica Cum nu mai are voie la calculator din cauza notelor proaste, decide să se uite la televizor.
Se uita la un documentar cu FENOMENE STRANII, când simte că ceva o apasă puternic pe umărul stâng dar isi zicea că e doar în imaginaţia sa. La televizor apăruse dintr-o dată o reclamă în care zicea ceva de genul: "Te simţi urmărit? Esti singur acasă? Ai impresia că în casa ta patrulează zeci de fantome? Sună la numărul de pe ecran pentru a chema un exterminator de fantome!".
Nu simtea nevoia să sune, însă pentru orice eventualitate noteaza numărul pe un caiet din apropiere. Documentarele cu FENOMENE STRANII s-au terminat. Ora era 01:57. Se duce în pat, la culcare luând caietul şi telefonul cu ea în camera. Odată ajunsa acolo s-a aruncat în pat şi somnul a cuprins-o aproape instantaneu. Deocamdată, totul parea să fie bine.
Se aude o bubuitură puternică venind dinspre parter. Se uita la ceas: ora 3:32. Ia o lanterna şi coboara încet scările, iar când ajunge la parter, vede pe cineva stand pe canapea. Ia un cutit din bucătărie şi îl baga în acea persoana . Când s-a uitat mai bine, persoana de pe canapea era mama sa.
~~~~~~~~~~~~
Ce pot sa faca filmele horror din oameni...sau aceasta poate era doar o capcana a spiritului.
Voi ce credeti? Era o capcana? Era mama sa ? Sau era doar un vis?