Umbrele

4.1K 196 42
                                    

V-ati intrebat cine produce acele sunete cand sunteti singuri acasa? Sau cine sunt acele umbre pe care le vedeti din intamplare? Poate credeti ca sunetele si umbrele sunt doar o imaginatie de-a voastra. Dar nu este asa! Stiti cand suntteti singuri si aveti un sentiment ciudat ca cineva este cu voi sau ca cineva e in casa,asa ca va uitati in toate partile.
Chiar este cineva cu voi ,chiar mai multe...spirite..

Sunt mai multe spirite in casa cand sunteti singur. Atunci sunteti o prada mai usoara. Ori se ascund in umbrele produse de obiecte ori in dulap sau oriunde nu le puteti vedea cu usurinta.

Va miros frica..iar asta le da putere. Cu cat va este mai frica,ceea ce este inevitabil sa nu-ti fie frica, ele se apropie de tine..iar cand dormi se ascund sub pat ori chiar in pat cu voi.

Voi nu le puteti face nimic ,dar ele iti pot face ce vor. E o distractie pentru ei . Pot sa te omoare cand vor ,dar n-o s-o faca .Nu o sa te omoare ,stai linistit dar ai grija si tu ce faci ..pentru ca daca le faci rau fara sa stii ,ele o vor face,te vor omor in cele mai ingrozitoare feluri.

Cum am mai spus..se ascund doar ca sa te faca sa-ti fie frica ca sa vina mai aproape si mai aproape ...iar cand sunt atat de aproape de tine incat sa te pot atinge,atunci incepe distractia pentru ele.

Daca pana acum ti-a fost frica de mai multe ori,deja sunt multe langa tine si nu le mai poti indeparta in niciun fel.
Ele doar te vor tortura,incetul cu incetul tu vei ceda si ele atunci vor rade si mai tare.

Legende horrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum