Padurea..."linistita"

3.8K 164 19
                                    

Stiti acel moment cand trecei in viteza pe langa padure cu masina? Ganditi-va putin ce ganduri si sentimente aveti atunci cand vedeti mii de copaci.

Eu de obicei am un sentiment de frica...daca e cineva acolo? Daca cand trec o sa apara cineva printre copaci? Oare cineva e muscat de un lup acum? Oare ce se intampla acolo?

Padurea pentru un Alice parea foarte linistita,dar nu era asa,nu stia ce o astepta in tabara,nu stia...

Inainte cu ceva timp, a fost cu niste prieteni la un camping si seara fugeau prin padure cu cearceafuri albe pe ei si se "speriau",aruncau gunoaie si cel mai rau...au omorat o biata vietate care nu le facuse nimic.

Acum cand era pe drum spre tabara statea in masina,asculta muzica si se uita pe geam cum trece cu rapiditate pe langa o multime de copaci.
Dintr-o data i se abureste geamul intr-un cerculet micut,ca o rasuflare calda. Se sperie si se uita in jur ,dar nimic.
Se gandeste ca doar si-a imaginat si isi vede in continuare de admirat copacii.
Sta ce sta,pana cand printre copaci apare o silueta de fata care avea niste haine rupte si murdarite pe ea. Acea fata statea cu capul aplecat,dar i se puteau vedea ranile pe care le avea semanau perfect cu niste muscaturi.

De data aceasta s-a speriat si a tresarit. S-a ridicat si s-a gandit din nou ca e doar imaginatia sa. Cu toate ca gandul ii era doar la cele intamplate,a decis sa doarma pana ajunge in tabara.

~~~

In tabara era liniste,toti erau la focul de tabara,doar ea statea in camera ei gandindu-se la cele intamplate. Se i-a curentul si aude niste pasi pe scari. Usa se deschide cu niste scartituri. Ea se uita inspaimanta la usa si incearca sa gaseasca ceva pentru a lumina.
A luat rapid o lanterna in mana si s-a uitat la usa. Intradevar usa era deschisa ,dar ea a vazut niste urme de noroi care intrau in camera si ieseau din camera.

A urmarit acele urme care au dus-o la padure. A vrut sa plece dar un urlet de femeie s-a auzit foarte tare din padure. Speriata s-a adancit foarte mult in padure. Pana cand au lasat-o picioarele si a cazut in genunchi. A inceput sa planga si sa strige dupa ajutor,dar un sigur lucru s-a auzit...pasi din spatele ei urmate de niste maraieli.

A luminat in spatele ei si a observat cativa lupi. A incercat sa fuga dar cand s-a intors a vazut acea fata pe care o zarise si din masina,doar ca acum se uita la ea. Fata ei era palida,iar pe gat avea o urma de la o funie.

Alice trebuia pedepsita pentru ceea ce facuse. Acest demon a fost odata om si a fost aproape mancata de niste lupi in aceasta padure si dupa cand a scapat si a iesit afara din padure...sa strige dupa ajutor ,un om a venit si a dus-o inapoi in padure si a spanzurat-o. De atunci este regina padurilor.

Asta o sa pateasca si Alice in aceasta seara ,doar ca mai putin chinuitor. Demonul s-a indreptat rapid spre Alice. Ea s-a dat inapoi si au muscat-o lupi..pana la urma omorand-o. Ultimul gand care i-a trecut prin minte a fost ca se va razbuna pe toti ceilalti care au pus vreodata piciorul intr-o padure.

Deci aveti grija,ea se poate ascunde oriunde si nu stiti cand va ataca. Poate ve-ti suferii mai mult ca ele doua...poate o sa va tortureze,omorandu-va putin cate putin pe zii ce trece. Nu toate sunt la intamplare,toti in viata au cate un scop si un destin.

**********************************
Va rog sa nu ma omorati. Intrati pe "Things about me" si o sa fiti la curent cu ce fac si cand o sa postez.
Credeti ca sunteti urmariti de Alice?

Legende horrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum