My dream

2.3K 106 4
                                    

Intr-o noapte furtunoasa,directorul facultatii,i-a chemat pe toti studentii in holul cel mare ca sa ii anunte ceva.

Dupa ce toti s-au strans,directorul s-a indreptat catre microfon,dar i-a fost retezat capul cand a urcat pe scena.
Toti au inceput sa urle si imediat s-au ridicat sa iese pe usa ,dar erau inchise. Din niste sali au iesit niste oameni inalti cu niste robe negre pe ei ,iar fata le era acoperita de catre gluga cea mare a robelor.

Ii inconjurasera,in mijlocul studentilor erau 5 care purtau niste inscriptii pe robe. Toti erau speriati,mai ales cand cel mai mare din mijloc incepuse sa vorbeasca.
"Liniste!" a urlat el,iar toti au incremenit "Din vina voastra suntem aici,daca voi nu veneati totul era bine. Acesta este un pamant sacru,iar acesta este primul an cand vin studenti. Ati avut ghinion ca ati fost voi." a continuat calm si dupa a ras. "Doar unul din 3 se pot salva,restul vor fi torturati pana la moarte. Dar si dintre cei 3,sa nu credeti ca puteti asa usor sa-i intreceti pe ceilalti,viata voastra sta in mainile voastre."

Dupa ce i-a speriat si mai rau pe toti studentii,se plimba usor pe langa ei. A luat-o pe Sandra,o fata inocenta care invata mereu si era cuminte,pe Alex ,baiatul indiferent si pe Jason ,baiatul care se credea jmecher,dar aici a fost o problema,cand omul cel mare l-a tras de mana,iubita sa il tinea de mana.

Barbatul s-a enervat si si-a ridicat putin capul,s-au putut observa foarte usor ochii sai cei rosii care luminau in umbra acelei glugi. A ridicat mana si doar a strans pumnul si fata era trantita de perete. Dupa a miscat pumnul in dreapta si trupul fetei a ramas fara viata. Toti au ramas tacuti si mult mai speriati.

Dupa ce i-au luat pe cei 3 ca pe niste caini si i-au trantit in mijloc ,la pamant,din celelalte clase au iesit umbre negre care au mers la toti ceilalti si le-au taiat capul.

Cei 3 care ramasesera pe jos incercau sa-i convinga sa le crute viata,dar fara speranta. "Liniste! Ori respectati regulile si mai aveti inca o sansa sa va traiti vietile,bine,doar unul e castigator,ori muriti toti 3 torturati." vocea groasa a liderului le-a provocat pielea de gaina bobocilor.

Toti s-au privit si au aprobat din cap,toti erau pregatiti pentru ceea ce urma sa li se intample. "Asa deci pentru prima data ati luat decizia corecta." rase usor dar continua serios "Prima data ,pe cel mai lung hol al scolii care duce spre cantina,se afla 3 piste. Voi trebuie sa alergati pana acolo si sa intrati in cantina ca sa treceti de prima runda. Dar nu va asteptati sa fie usor pentru ca pe drumul de 45 de metrii va asteapta multe surprize. Dupa ce treceti de asta,cei care au ramas in viata trebuie sa se aseze la diferite mese si sa ma astepte sa le spun in continuare." dupa ce incheie de vorbit,Sandra si cu Alex erau speriati,foarte speriati,dar Jason ca intotdeauna se credea tare fiindca era sportiv si i se parea floare la ureche,dar nu era chiar asa.

Cand ajunsesera toti pe acelasi hol si fiecare pe pista lui,monstrul cu ochii rosii se afla in mijloc tinand-o pe sora Sandrei de gat. "Hm..micuto sigur esti pregatita?" o intreaba luand-o peste picior.
"Normal ca sunt,nu mai ,las-o sa plece,te rog" Sandra deja avea un rauri de lacrimi care curgeau pe obrajii acesteia. Normal ca nici nu-l interesa de rugaminti-le acesteia,i-a bagat gheara sa cea mare si murdara in gatul surorii. Sandra a cazut in genunchi si ea insasi se mira cum mai poate sa respire de la propriile suspine,iar pentru un moment uitase sa mai respire.Imediat corpul ei a cazut langa Sandra.

La ceilalti 2 baieti le-a facut la fel cu cineva drag,toti erau la pamant imbratisandu-si persoana draga.
"Gata cu dulcesariile,sa trecem la treaba,incepeti!"

Toti 3 se indreptau alergand spre cantina,dar lui Jason care era cel mai in fata,ii apare ceva in fata,el se sperie si aluneca pe spate,dand cu capul de ciment. "S-a dus unul,ati ramas voi,asa ca fiti mai atenti" incepu sa rada cu putere.

Amandoi au reusit sa ajunga in cantina fara sa mai pateasca nimic. "Deci ma mir ca ati ajuns pana aici fara sa patiti nimic." incepu sa rada cu pofta "Acum nu o sa mai puteti sa treceti amandoi"
Deodata lumina se stinge si ei sunt lasati sa se omoare intre ei.

Scuza ca n-am mai postat de mult. Chiar imi pare rau,dar n-am mai avut nici timp,nici inspiratie si mna. A da sau cand imi venea cate o idee buna nu puteam sa o scriu sau chestii de genu.
O sa incerc sa postez mai des si stiu ca acum ma injurati fiindca v-am lasat in suapans cu cine castiga,dar asa am ramas si eu fiindca dupa asta m-am trezit.

Legende horrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum