Let's Talk About J.K Rowling

134 24 47
                                    

... Ty v*le, už vidím jak přijdu o půlku čtenářů....

Cus záchranej autobus!

Začnu něčím jednoduchým: než mi začnete dávat unfollow, je to můj názor, každý z nás může mít jaký chce, ani já vám ho neberu :)

Oke, oke, oke....

J.K. ROWLING - úžasná mladá paní, která mi (i mnoha z nás) dala životní smysl... Svět Harryho Pottera.

Je to něco jako Bůh, pokud věříte že nás stvořil, nebo jako opice, pokud věříte že jsme z opičích zadků, nebo jako ryba, pokud věříte že jsme z - to je divný, ale taky jsem o tom slyšela.

Nemusím ji tady představovat, všichni ji známe.
A taky známé její obrovskou kauzu, díky níž ji 60 % (cca) Potterheadů opustilo. (nepřijde vám už tohle jako zrada?... Ne? Ehm... Dobře)

Posaďte se děti, Cassinka vám poví pohádku.

I TY SI SEDNI SMRADE MALEJ!

Tak, udělejte si pohodlí.

"byla jednou jedna holčička, která měla strašně moc peněz, byla slavná a lidi ji měli rádi. Jednoho krásného rána se probudila ve své postýlce, oblékla si obyčejný svetřík, vyčistila si zuby (snad), udělala si snídani a odpočívala. Ale najednou ji něco napadlo. "co takhle se podívat na Twitter?" řekla si Row a otevřela všem známou sociální síť s modrým ptáčkem. "snad se nic nestane, když se tam vyjádřím" říkala si dokola, až nakonec klikla na svůj profil a přidala nový příspěvek, ve kterém stálo, že kluci, kteří se nechají předělat na holky, nejsou holky, protože jim neteče krev z - no, prostě z nožiček.
Nemyslela si o tom nic špatného, ale za pár hodin ji přibyli moc ošklivé komentáře, i od lidí, kterým ona zaručila slávu. Jak se to dostalo do světa, lidé ji za to přestávali mít rádi a Row byla moc moc smutná."

(já bych neměla psát kapitoly po 22. hodině)

Slyšeli jste sami..... Vole Cass, vždyť jsi na Wattpadu, ti lidé si to čtou, ne poslouchají...

Hehe... Eee... Ehm

No, můj názor je takový, že Row respektuji, jako by měli všichni, i když s jejím názorem nesouhlasíte. Mohlo vás to urazit, mohlo vás to uvést do dEpReSí... Ale i tak, všude (až na pár výjimek) máme demokracii, lidé si můžou své názory klidně vytetovat na čelo, i kdyby byl jakkoliv hrozný. I Row to tak udělala, tak proč ji všichni nenávidíte?

Stojím za ní, protože.... Mě se to sem nechce psát, protože vím, že mě budete mít za 🐮....
Na co si hraju, stejně se za to nestydím... (ano, jsme znamení Býka. Narodila jsem se z bran pekelných, s obrovskou chutí pro jídlo a pusou, kterou nemůžu ovládat)

Já s ní souhlasím.

Můj osobní názor je ten, že kluci mají mít za pasem nůž a být připraveni chránit stát, kdyby je povolali do války. Ne si lakovat nehtíčky a podobně. To že se "necítí ve své kůži" je sice blbý, ale život není fér... A pokud takhle bude za chvíli každej, lidi zaniknou. Ženy nechtějí muže, protože to jsou podělaný EXTRA feministky (to je kapitola sama pro sebe), a když se najde někdo, kdo chce úplně normálně založit rodinu a nejde si někoho, vyklube se z něj gay.

Řekněte mi prosím, že ještě existuje nějaký normální kluk a holka

Vím že toto je trošku osobní téma, možná nenávistné, ale jediné o co vás prosím je to, aby jsme si navzájem respektovali názory. Názor je jediná věc, kterou si člověk stvoří a kdykoliv ji může změnit, tak to tolik nehroťte.

Tohle úplně není k HP, ani Wattu, ale jak se dozvíte o pár řádek níž, já musela s tím ven. Tahle kapitola je rozepsaná X měsíců.
...

Nejnovější:

Vážně lidi, já jsem se několik měsíců přemlouvala, jestli to vůbec napíšu a zveřejním, protože vás mám ráda a nechci o to přijít jen kvůli nepopulárnímu názoru... Ale je to venku.
Nevydám to hned, protože nám divný pocit. Nebojím se říct svůj názor "na plnou hubu", spíš jeho následků v mé blízkosti.

O pár hodin později:
Tu kapitolu vždycky můžu smazat.

:)
Doufám, že se máte nAjS. Taky mě strašně nudí tenhle život... Přežívám, nežiju.
Určitě najdete nějakou pozitivní věc co se vám dnes nebo tenhle týden stala. Já mám hned dvě.
1. Viděla jsem celé Hunger games a zamilovala jsem se
2. Konečně mám průkazku do knihovny! Takže kniha čeká...

A vy?

Ze života PotterhlavyKde žijí příběhy. Začni objevovat