[2] "Kaunotar ja Kulkuri"

125 16 9
                                    

˚ Luku 2. "Kaunotar ja Kulkuri" ˚
_________________________

𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐯

Tunnen sydämessäni tykytystä ja minusta myös tuntuu, että tämä on tapahtunut ennenkin. Siinä me sitten olemme hiljaa ja katsomme toisiamme, kunnes Jungkook vetää itsensä pois ja kurkkaa nurkan takaa, että onko viellä kusipäät perässämme.

"Ne tais jättää meidät rauhaan.", Jungkook sanoo ja tulee esiin nurkan takaa.

Minä kun taas nyökkään ja siistin vaatteitani.
"Noh välitunti taitaa olla ohi.", tokaisen ja käännän katseeni tuohon.

"Joo niin taitaa...", mustahiuksinen sanoo ja lähtee ottamaan pitkiä askelia ovia kohti. Ja minä henkäisen helpottuneena ja mietin sitä, että hyvä kun turpiin ei tullut koulun kusipäiltä.
Se tästä olisi viellä puuttunut, sain turpiini ekana koulupäivänä.

❀ ❀ ❀

Tunti etenee perkeleen hitaasti ja voi luoja kuinka tylsää, kun keski-ikäinen akka pölpöttää jotain matematiikasta samalla kirjoittaen kaavoja taululle. Ei siinä mitään tottakai olen hyvä matematiikassa ja todistuksessa se olikin 10, mutta nyt on pakko myöntää että nyt en kyllä tajua hölkkäsenpöläystäkään koko matematiikasta.

Koko tunti menee vain siihen, että piirtelen pulpettiin ja voi kyllä tottakai pulpettiin, sori opettajat ja siivoja jolla on kova työ pestä pulpetti. Myös ajatukseni harhailevat Jungkookissa, sillä helvetti ihan varmana me ollaan jossain tavattu en todellakaan voi erehtyä siitä asiasta.

Pian myös päähäni Jeesus tulee ilmoittamaan ilosanoman selvästikin, sillä mieleeni tulee edellisen yön ahdistava uni. Poika joka esiintyi unessa oli mustahiuksinen tai no vittu olen siitä sata prosenttia varma.

Pian myös kuulen kellon soivan ja pakkaan nopeasti kimpsut ja kampsut samalla lähtien hevonperseeseen matematiikan luokasta.
Kun olen käynyt omalla kaapillani lähden kävelemään johonkin mihin voisin istua ja vastaani tulee pian paskaset portaat, tottakai istahdan hienolla perseelläni siihen.

Siinä sitten samalla kelaan asioita päässäni ja edelleen uni häiritsee pääkoppaani. Miten helvetissä Jungkook on pystynyt matkustamaan minun helvetin outoon uneen?
Onko sillä joku maaginen voima änkeä toisten uniin. Vai onko tämä joku Jeesus Kristuksen merkki jostain, no en usko.

"Miks mun elämän pitää olla niin sekalaista seurakuntaa.", vingun itsekseni.

"Jaa kuinka niin?", kuulen tutun äänen vieressäni, se oli tottakai Jungkook.

Jään katsomaan mustahiuksista hiljaa ja voin luvata, että näytän ihan hemmetin tyhmältä. Jungkook nostaa toista kulmaansa kysyvästi samalla heilauttaen kättään pärstäni edessä.

"N-nii siis, k-kun noh kaikenlaista tapahtuu.", änkytän epätoivoisena jotain.

"Esimerkiksi?", Jungkook utelee istuen viereeni, niin että tukimme koko rappuset. Vien katseeni mustahiuksiseen ja mietin, että no mitä helvettiä tässä pitäisi sanoa? Hei joo mä näin sut mun unessa Jumala on antanut nyt jonkun merkin varmaan jostain, no en vitus.

"No kaikenlaista tässä vaan tapahtuu.", tuhahdan ja nousen rappusilta ja boom siinä samalla hetkellä joku älykääpiö kaataa valkoiselle paidalleni kahvit.

Black Tiger [Taekook]Where stories live. Discover now