Yıllar sonra sonunda kitaba yazıyorum. Fotoğraf bulmak zor. Bir de gerçek olduğu söylenen resimler de sonradan fake çıktığı için bayağı uğraştım.
Artık resimlerin altına hikayelerini de yazmamı ister misiniz ? Daha açıklayıcı olur sanırım.
1983, bilinmeyen fotoğrafçı, öldüğü sanılıyordu. ( Victor Surge DeviantArt hesabından alındı. )
1992 yılında burada yangın çıkmış. Bu da oradaki son fotoğraf.
Stirling Şehir Kütüphanesi yangından çıkarılan iki fotoğraftan biri. On dört çocuğun kaybolduğu gün ve "Slenderman" denen canlının götürülmesiyle dikkat çekiyor. Kütüphanede yangın bir hafta sonra meydana geldi. Gerçek fotoğraf delil olarak el konuldu.
1986, fotoğrafçı: Mary Thomas, 13 Haziran 1986'dan beri kayıp. ( İlk resimdeki fotoğrafçı olduğunu düşünüyorum.)
Steinmen Woods vakası. Bu resmin bir hikayesi var.
2007 yılında gerçekleşmiştir. Bu olay Slenderman vakası olarak polis kayıtlarına geçtiği söyleniyor. En fazla ölü bu ormanda bulunmuştur. Toplam kadın erkek olma üzere 22 ölü vardır.
Polis kayıtlarından alınan rapor, 2007 yılında Steinmen Ormanı'nda [kesin yeri doğrulanmamış] meydana gelen bir katliam olaylarını anlatmaktadır. Bu olayların kesin tarihi bilinmemektedir. 22 ölünün vücudunda delikler bulunmuştur.
"Araştırma ekibi, her iki cinsiyetten ve çeşitli yaşlardan yirmi iki cesedi, Onaylandıktan sonra, baş araştırmacı ********* aradı. 17:00 saat sonra soruşturma ekibinin derhal tahliyesi istendi . İlk olarak 11 :00 saatinde keşfedilen cesetler. Yaklaşık 17 :30'da Slender Man'in yalnızca görüntülenen fiziksel kanıtı ile ekibin güvenli tahliyesi için son tarih. 17:25'te ekibin teması kesildi. Güvenlik prosedürleri, yerleşik protokollere uygun düştü. anormallik bilinmiyor. İkinci ekip kamera ekipmanını bir hafta sonra kurtardı .Slenderman güvenlik prosedürleri, bu olayın fiziksel fotoğrafik kanıtlarının en geç 20 ekim tarihine kadar imha edilmesini gerektiriyor. "
Bu da aynı ormandaki katliamın resimlerinden biridir.
Bu günlük bu kadar resim buldum. Eğer gerçek olduğunu düşündüğünüz resimler varsa atar mısınız ?
Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek fotoğraflar
No FicciónÇok küçüklerin ya da korkunç resimlerden rahatsız olanların bakması önerilmez Edit ,çizim gibi şeyler bulunmaz. (Fotoğrafların gerçekliği konusunda hiçbir kesinlik yok. Kitap sadece eğlence ve bilgi amaçlı) @XxDeath__HellxX adındaki yazardan ilham...