98

915 34 47
                                    

Creepypasta gerçek mi ?

Eski yıllardan beri bazı resim ve kitaplarda creepy hakkında var olduklarını işaret ediyor.

Özellikle eski yılda yaşanmış cinayetler ve kayıp vakalları da buna bir delildir.

Benim neden inanıp inanmadığıma gelirsek ben de bunu bilmiyorum.

Creepy pastayı seviyorum çünkü paranormal şeyler hep ilgi çekmiştir.

Bazı kitaplarımda creepylere inanmadığımı söylemiştim bunun nedeni bazı fanların onlar hakkında yazdıklarıydı.

Mesela : Onları çok saçma bir şekilde yansıtan kitaplar var ve bu kitaplar yüzünden kimse creepylerden korkmuyor.

Eski zamanlar ile ilgili ufak çaplı bir araştırma yaparsanız onlar hakkında çok tuhaf olaylar olmasıdır.

Bir konuya daha gelirsek  Ben hiç bir zaman onlara gerçek ya da sahte demedim sadece onların kim olduklarını araştırıyorum. Ben sizin çıkarımlarınızdan yola çıkarak gerçek mi yoksa hayal ürünümü olduğunu araştırıyorum.

Bazı  sorduğum sorularda genellikle onlara inanmıyorum ya da inanıyorum fakat bazen gibi cevaplar alıyorum. Kısaca kimse onların ne oldukları ile ilgili tam bir bilgisi yok.

Bu kitabı yazmamın asıl amacı  fotoğrafları paylaşıp sizin cevaplarınızı almak zaten söylediğim gibi ben bazı yabancı creppypasta kitaplarını çeviriyorum.

En azından bu fotoğraflar ile hep beraber bir kanıya varalım istiyorum.

Eski yazı taşlarında slendermanın resimleri olduğu söyleniyor ya da bazı creepypastalar hakkında gerçek haberlerin olduğu söyleniyor. Bunlar tam kanıtlamamış olduğu için kesin bir şey söyleyemem. Onun için ben ne inanıyorum  ne de inanmıyorum. 

Sizin düşünceniz nedir ?


 Okuduğunuz için teşekkürler.

....

Gerçek fotoğraflarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin