6. Semmit sem változtál

78 5 4
                                    

-Anyám.-morrantam fel majd fel ültem. Iszonyúan fájt a fejem,a hangulatom pedig már most nagyon rossz volt. Az ablak felé néztem ahol el volt húzva a függöny. Hajnalodott. Csendben kikászálódtam és a fürdőbe indultam. Hermione még aludt de tudtam,hogy mire el készülök ő is ébren lesz. Bele néztem a tükörbe és szörnyülködve mértem végig magam. A szemem alatt óriási karikák éktelenkedtek,a hajam olyan kócos volt,hogy ezen még a varázslat sem segítene,és bónuszba pedig az arcom úgy nézett ki mintha maximum egy hétig nem aludtam volna. Miután valamennyire normális külsőt varázsoltam magamnak vissza mentem a szobába ahol Hermione már át is volt öltözve és a többi lány is ébredezett vagy épp készülődött.
-Jó reggelt.-léptem oda mellé és azonnal egy kisebb gombóc keletkezett a torkomban hisz tudtam,hogy ma egy elég hosszú beszélgetésem lesz vele.
-Szia.-mondta egy halvány mosollyal az arcán de láttam rajta,hogy kissé aggódik.-Jól aludtál?-törte meg végül a csendet mire csak bólintottam egyet. Végül le mentünk a lépcsőn. Beszélgetés és nevetés hallatszott,csak a szokásos reggeli hangok. A kanapén ott ült Ron és Harry így oda sétáltunk. Hermione egyből Ron mellé ült aki át karolta a vállát és egy gyengéd csókot nyomott a lány ajkaira. Harry és én egymásra néztünk majd pár másodpercre össze akadt a tekintetünk de zavartan fordítottam el a fejem. Mardosott a bűntudat.
-Khm.-Ron megköszörülte a torkát miközben rám nézett.
-Jó tudom,magyarázattal tartozom.-emeltem fel védekezően a kezem. Szívesen le ültem volna a kanapéra de már csak Hermione és Harry közt volt hely így inkább csak megálltam előttük. Nem tudom,hogy Harry mennyit mondott el nekik de most úgy lesz ahogy én mesélem.
-Szóval edzés után úgy döntöttem,hogy sétálok egy kicsit mivel nem volt túl jó kedvem. Valahogy a Tiltott Rengeteghez keveredtem majd ott találtam egy tisztást így ott voltam pár óráig. Gondolkodtam,csodáltam a tájat,ilyenek.-vontam vállat lazán.-Aztán mikor vissza indultam el tévedtem és kezdtem kissé félni de ekkor össze futottam Malfoy-al aki segített nekem. Ennyi volt az egész.-mondtam kifújva magam. Ennyit elég tudniuk,az már nem fontos,hogy beszéltem is Malfoy-al,a gondjait meg nem fogom csak úgy mindenkinek ki pletykálni. Ron hitetlenül megrázta az fejét és még Harry keze is ökölbe szorult a név hallatán.
-Te tényleg Malfoy-al voltál? A Tiltott Rengetegben? Kerüld el őt messzire,tudod nagyon jól,hogy milyen. Éppen elég,hogy azokon az idióta korrepetálásokon találkozol vele,nem kell még azon kívül is. Veszélyes,öntelt,arrogáns és egyáltalán nem érdeklik más érzései.-kezdte sorolni Ron én pedig csak semleges arccal hallgattam. Nem tudtam vele egyet érteni. Az a viselkedés amit mostanában Malfoy mutat,azok az érzelmek amiket látok rajta ezt mind-mind megcáfolják. De így is elég feszült volt most a hangulat nem akartam még jobban el rontani ezért inkább ezt nem mondtam ki hangosan.
-Rendben,tudom. De tényleg véletlen volt és most az egyszer kivételesen segített.-emeltem fel a mutatóujjam de csak egy mérges morgást kaptam válaszul.
-Inkább menjünk reggelizni.-próbálta oldani a hangulatot és el terelni a témát Hermione. Én csak bőszen bológattam. Mindhárman fel álltak majd el indultunk. A folyósón sétálva néha Harry-re pillantottam és most volt időm jobban végig mérni. A haja kócosan meredezett szerte szét és a szemei pirosak voltak mintha sírt volna. Ekkor még nagyobb bűntudat lett úrrá rajtam mert csak ekkor realizálódott bennem,hogy mennyire össze törtem a szívét. Amikor be értünk a Nagyterembe nagy volt a hangzavar de ez minden reggel megszokott volt. Le ültünk a szokásos helyünkre és szedtünk az ételből. Elég kevés adagot raktam magamnak,egyáltalán nem voltam éhes,ezt is csak azért szedtem hogy el kerüljem az aggódó kérdéseket. Már-már reflex szerűen pillantottam a velem szemben levő Mardekáros asztalhoz egyetlen szőke hajkoronát keresve amit nemsokára meg is találtam. Akaratlanul is egy halvány mosoly jelent meg az arcomon ahogy az álmos arcát néztem. A haja precízen be volt állítva de nem volt benne zselé-szerencsére pár éve már nem használja a haja össze tartására-az iskolai egyenruháját viselte,azon pedig a talárját. Csendben evett,az arca pedig semleges volt. Ahogy így néztem el kellett ismernem,hogy igenis jól néz ki és vonzó. Valaki meg bökte a kezem így azonnal oldalra néztem. Hermione volt az. Fel tűnt neki az előbbi kis el bambulásom de úgy látszik nem csak neki hisz mindhárman engem néztek kissé grimaszoló és meglepődött arccal.
-Ez meg mi volt?-kérdezte Ron miközben egy csirke combot szorongatott a kezében.
-Mi mi volt?-tettem a hülyét elég hihetően.
-Mi volt olyan érdekes Malfoy-on,hogy konkrétan két percig bámultad?-találta meg a hangját mostmár Harry is és szólalt meg kissé számonkérő hangnemben. Csak meglepődve néztem hol rá,hol Ron-ra majd Hermione-re.
-Nem Malfoy-t néztem.-motyogtam halkan miközben a körmömmel bíbelődtem.
-Hát akkor mit néztél?-kérdezte Ron és egyáltalán nem tetszett a kérdésének a hangneme.
-Békén hagynátok már?-csattantam fel idegesen és fel is álltam az asztaltól.
-Egész reggel mást sem csináltok csak engem szapultok,hol te,hol ő.-mutattam egyszer Harry-re majd Ron-ra.-Van egy olyan dolog is,hogy magánélet meg magánszvéra de ti már mindegyiket át léptétek.-mondtam ingerülten talán a kelleténél kissé hangosabban is mert más házak asztalától is ide fordultak. Mondatom befejezte után fogtam magam és ki viharoztam a teremből nem foglalkozva a meglepődött össze súgásokkal. Egyedül indultam hát az első órám színhelyére a bájitaltan osztályba. A szokásos helyem helyett most a leghátsó padsorban ültem le egyedül.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Két Törött Szív [Draco Malfoy FF.]Where stories live. Discover now