O.O'

210 21 37
                                    

-eeeee? kacchan?

-lan bide benimle konuşuyor! şuna bak!!!

-sana şey soracaktım.. son zamanlarda kirishima ile takılmayı bıraktınız sanki?

-SANANE?!

-ben geçenlerde sizi birlikte gördüm... sonra kirishima 'SENİ SEVİYORUM' diye bağıdı...

-n-NE?! ^kızarmış^

-sonra sen ona birşeyler dedin ve gittin... arkana bakmadın bile. dizlerinin üzerine çöküp eliyle kalbinin olduğu yeri tutuyordu. yere damlıyan göz yaşlarını ta olduğum yerden gördüm. onun yanına gitmek istedim ama, uraraka beni bir anda çekip götürdü.

-...

      bakugo öylesine yere bakıyordu. kızarıklığı da gitmişti. çünkü ona söylediği sözleri hatırladı. 'Acınası','tiksindiricisin'. ona demişti bunları. ona demişti. ona nasıl derdi bunları?! o, bakugoyu velet olarak görmiyen tek kişiydi. onun dediklerini kabullenen,....

-*LANET! HAAA..... BANA ÇOK ERKEKSİSİN DEMESİ İÇİN GÖMLEĞİMİN DÜĞMELERİNİ BİLE AÇIYORDUM! APTALIN TEKİYİM BEN... neden onun bana... erkeksisin demesine ihtiyacım olsun ki?!*

- kacchan. bence onun yanına gitmelisin.

-SANANE?!

-sadece söylüyorum. çünkü onun için sen çok değerlisin. nereden mi biliyorum? sen kaçırıldığında ellerim alçıda olmasına rağmen bana elini uzatıp 'kurtaralım onu!' demişti. bende tip tip baktım tabii. sonra senin elinden tutup oradan çekmek için o kadar hevesliydi ki, avazı çıktığı kadar 'GEL!' diye bağırdı sana. seni kurtardıktan sonra teşekkür etmek yerine 'sadece zorunluydum!' dedin. ama o ginede seni tutup o çukurdan çektiği için o kadar mutluydu ki, sana; 'harika fikir!' dedi.

-sen nereden biliyorsun bunları?!

-kirishimayı da yazıyorum defterime. O>O'

-ÖFFF..... niye seni dinliyorsam?

    o gün denki ve kirishima hareketlerini bulmuştu. bakugo ise kirishimayla ne hareketler yapabileceğini hayal etmişti. yanında one for all'ın varisi olmasına rağmen onunla fikir bile konuşmamış, o uğraşsada yüzüne bile bakmamıştı. herkes hareketlerini göstermişti,  geriye bok torbası gibi midoriya ve bakugo kaldı. aizawa senseide onlara dik dik bakıyordu. şimdi bir güzel ceza vaktiydi. ne mi? BÜTÜN 1-A YURDUNU TEMİZLEYECEKLERDİ. BÜTÜN BİR BİNA. yeniden..

.

.

.

...

-bakugo!

- nediyon?!

-çöpümü alsan sana zahmet hehe... yeniden.

-tamam be! WER! SENİ ŞARJ ALETİ!

-kaminari!

-ha? kirishima? ne oldu? 

-bir gel! bazı hocalar hareketimizi beğenmişler!

-öyle mi? tamam! hemen geliyorum! şeyy... tamam baku- O.O' n-neden bana öyle dik dik bakıyorsun?...

-^kasvetli^ dik dik baktığımız mı var? ver şu poşeti bana.

-*kendimi onun bakışlarıyla ölecekmiş gibi hissediyorum =.=' Neden bana öyle bakıyor ki?* tamam o zaman, ben gidiyorum?...

-GİT >:C

.

.

.

.

-kiri?

-efendim mina?

-sen.. bakugoyla tartıştın mı?

- neden ki?

-normalde hep birlikte olurdunuz. ama şimdi onun yanına ders çalışmak için bile gitmiyorsun. ^sessizce^-ne güzel sizi shipliyordum işte...

-efendim?

-hiiç? dediğime cevap ver sen bikere!

- evet.. yani tartıştık denilebilir.

-neden?

    mina o tatlı suratı yaptı gene. kirishimaya dik dik bakıyor. hem öldürecekmiş gibi, hemde tatlı bir meraklı bakış. ve kirishima bu yüzü gördüğünde minaya hem kıyamıyor, hemde ondan fazlasıyla korkuyordu. bu yüzden ona söyledi;

-ona açıldım...

-ne? duyamadım?

-ona onu sevdiğimi söyledim. ama o beni aşağıladı ve reddetti.

- nE!?

-öyle.

-sen... iyisin değil mi?

-evet! hiçbir sorun yok! artık onu rahatsız etmeyeceğime dair kendime söz verdim!

-pekii.... sen üzülme, tamam mı? bizimle takıl bir süre. kendine gelirsin.

-peki.

.

.

.

.

-midoriyaH!

-*ha?...bu da kim? ufff hiç halim yok ki... bacaklarımı oynatamıyorum.*

-midoRiYaH!!!! İYİ MİSİN?!

.

..

*İVET! bölüm bitti sj. neyse bunu yayınladıktan sonra diğer bölümüde yazıcam çünkü çok işsizim ıduhewıudehwdıuebf. neyse baaaysss*

Acınası?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin