-midoriYAH!
-*üffff sus be.....*
-bacakları kırık! çabuk yardım çağırın! ona ihtiyacımız v
-tamam! hemen çağırıyorum!
-deku-kun!! dayan biraz daha!
-uraraka! sen onu uçurabilirsin değil mi?!
-evet ama-
-hadi yap şunu!!
-AMA SEDYE YOK DAHA ÇOK HASAR ALIR!!!
-...
-yardım beklemeliyiz...
-...
.
.
.
.
3 HAFTA ÖNCE FLASHBACK*
-kirishima.
-ha? b-bakugou?!
-özr...
-ne?
-özrğd... özg... ögür-...
-anlamıyorum?
-öfff! anlasAYDIN! 1 kere söylerim ben!
-iyide.. nerdeyse 4 defa söyledin ama... söyliyemedin sanki?
-ne diyon lan sen?!
-neyse... ben kaminin-
-GİTME!
-ne?
-GİTME dEdİm.
-^birazcık kızarmış^ n-neden ki?
-senden daha özür dileyemedim.
-NEEEEE?!
-^Daha fazla bağırır^ NE BARIYON LAN?!
-sen daha fazla-
-SUS BE!
-...
-sana.. daha önce dediklerim için.. pardon.. lan? ne ağlıyon???
kirishima gine aynı suratı yapıp dişlerini sıkabildiği kadar sıkmış, surat kaslarını da sıkabildiği kadar kasmış, tüm gücüyle sıktığı elini önünde tutarak ağlıyordu.
bakugonun suratında küçük bir gülümseme oluşmuştu. uzun zamandır görmüyordu bu güzel suratı. başkalarına itici gelebilirdi, ama bakugou bu suratın kendisine yapılması için ne gerekiyorsa yapardı. düğmesi açık gömlekler, karizma bakışlar, havalı sözler. hepsi şu surat içindi. onun güzel suratı.
-b-bakugo... bu- bu- bu çok erkeksi birşey. sen... ÇOK ERKEKSİSİN!
işte! bakugonun günlerdir duymayı özlediği o özel söz. 'sen çok erkeksisin!' Evet... bakugonun bu söze ihtiyacı var. ve olacak da. ve evet. bakugo gibi bir piç nasıl oldu da bunları kabullendi? nasıl bunları kabullendi de kirishimadan özür diledi?
flashback 2x
-bakugo!
-ha?!
-siz... kirishimayla kavga mı ettiniz?
-sana ne?
-bak...son zamanlarda çok yanlızsın.
-sanane be?!
-bizde kirishimadaki sesin boşluğunu kapatmaya çalışıyoruz. ama olmuyor. kiri seni çok seviyor. lütfen ona bir şans daha tanı. seni birdaha öylesine rahatsız etmeyeceğine yemin etmiş. en azından mesafeli olun. ama böyle olmayın. çünkü kiri daha fazla dayanamıyor. gözleri bir yere daldı mı? bir daha ona ulaşamazsın.
- ne diyorsun yani? onunla yeniden arkadaş olmamı mı?
-hayır! sadece ondan özür dile. ve görüşmesenizde en azından barışın.
-ne?! ben ondan özür mü dileyecekmişim?!
- evet! lütfen! yalvarırım sana! içten olmasa bile, 'özür be üf bay' deyip gitmen bile yeter onun için.
-denerim...
flashback 2x bitti.
evet. öyle olmuştu. mina daha onun ayaklarına kapanmadan 'denerim' demişti, ve mina daha şokar içindeyken arkasını dönüp gitmişti. o gittikten sonra mina 'YESSS' diye bağırmadan alamadı kendini. ve işte! bakugo kirishimadan özür dilemişti.
-tamam o zaman. görüşürüz.
-*görüşürüz?!*
o 'görüşürüz' o kadar çok büyük anlamlar taşıyordu ki, kirishima bir kez daha mest olmuştu. bakugo bu sefer dönüp arkasına baktı;
-hadi! evine gitmiyormusun?
-e-evet... ho-hoşçakal
.
.
.
.
2 hafta sonra
flashback bitti
-hocam! bunlar villain değil mi?!