- Na ziemie kurwa i pompki napierdalaj.
- Nie no ciebie to pojebało staróchu.
Kszyknelam do niego kiedy już pszy 2 minucie treningu hciałam umżeć. Ogulnie to nienawidzę tego mjejsca. Chce stond jak najszybciej odejść.
- Dobra nie warzne. Koniec na dzisiaj.
Wstałam z ziemi i poszłam do swojego pokoju. Tam jurz czekał na mnie hlopak ktury nie miło mnie pszywitał.
- Cześć kohanie.
- Muwiłam ci jurz. Nie nazywaj mnie kohanje!
Ale on tylko potszedł i pszyciongnoł swoje usta do mojich. Ja..... nje mogłam mu się opszeć. Odwzajemniłam pocaunek. Potem on wephnął jenzyk i zaczelismy walkę o dominacie. Ale szypko wygrałam, bo uczyłam się od tatósia.
- Tak doprze smakójesz...
Mróknął a ja się podniecilam. On pophnął mnie na łużko i zaczął rospinac mi góziki od mojego strojó. Kjedy go zdjoł zobaczył muj czerwony sEkSowNy stanik i zaczoł go wonhac poczym go zdjoł. Spojżał z zahwytem na moje małe cycószki i zaczoł je lizać. Liz liz mniam mniam.
- Ohhh ahhh, Pienć...
Zaczełam jęczeć a on zjehał renkami do mojich różowych majteczek. Szypkim ruhem je zdjoł i pszyłorzył do nosa wwonhując ten świerzy aromat. Potem żucił je gdzieś na podłoge i kontynuowaliśmy zabawe. Kiedy byłam jusz całkiem gołua pienć rozhylił mi nogi i zanużył pomiendzy nie swojom głowę. Poczułam jak jego jenzyk miło jeździł po mojej KoBieCośCi.
- Ohh Ahhh Pienć... Jezt mi tak... DOPRZE!!
Wykżykiłam pomiendzy jękami. Byłam dziewicom i to był muj pierwszy raz. A on robił mi tak doprze... jenczałam cały czas. Nawet nie załuważyłam kiedy zdjoł spodnie i bluzke a on został w samych stringah. Mmmm kocham facetuw w stringah. Wystawał z nih wielki penis ktury był BarDzo WieLki. Jego tors ruwnież był bardzo umienśniony. Sam Pienć jezt wySokI i DobRze ZbuDowaNy. Po sekundzie zawisł nademną i wszedł we mnie. Ja głośno jęknęłam.
- Ohhh Ahhh!!! MOCNIEJ PIENC !!!! PROSZE MOCNIEJ!!!
Cały czas kszyczałam jego imie.
- OHH PIENC JA DOHODZE !!
I głośno doszłam kszyczac jego imje. Zgielam plecy w łuk a on doszedł zaraz po mnie po czym położyliśmy się na łużku i zasnęłyśmy.
~~~~~~~
Cześć wszystkim z tej strony Gooooooooooooooooooooosia
A to było bardziej bolesne do napisania niż przyznania przez rodzica racji dziecku.~ Jebac PiS
CZYTASZ
PHNIJ MNJE MOCNJEJ PIENĆ // +21
FanficHejjjj wrzystkim jeztem Oliwia Sowa i mam sjedemnascie lat. Od zawrze miauam sóper moce. Mojom mocom jezt telekineza. Mama miaua mnje jurz dość wienc wysuaua mnje do akademji ambrela. A tam posnalam go... ~ Jebac PiS Pozdrawiam, Gorąca Gosia OSIĄGN...