YOONGİ'den
Hobi, az kaldı sevgilim dayan, dayan bulacağım seni söz.
Bang PD ile görüştüm, başta her zaman olduğu gibi benimle dalga geçti. Yakasına yapışınca konuşmanın daha iyi bir fikir olduğunu düşünerek her şeyi anlatmaya başladı.
Başta sevgilimi o p*ç kaçırmış. Ardından Bang PD nin eskiden çok yakın arkadaşı olup, sonrasında Bang PD'ye ihanet etmiş ve kendine bir uyuşturucu çetesi kurarak Bang Si-hyuk'un en büyük rakibi ve düşmanı haline gelen Hyejin denen kadın Hoseok'u Si-hyuk'un deposundan kaçırıp kendi mekanına götürmüş. Ve en kötüsü de Hyejin'in bi tecavüzcü olması.
Umarım Hobi'ye tecavüz etmeyi aklından bile geçirmez çünkü bu kendi mezarını kazdığı anlamına gelir. Yaşatmam onu, sevdiğime dokunanın sülalesinin yedi ceddini s*kerim.
Plan hazır, geliyorum sevgilim, geliyorum.
Si-hyuk'un verdiği adrese doğru yola çıktık. Yarım saate varacağımız söyledi şoför.
HOSEOK'tan
Üzerimdeki kadın ileri geri hareket ederken içinde bulunduğumuz odanın kapısı gürültüyle açıldı ve Yoongi kapıda belirdi. Biliyordum, beni kurtarmaya geleceğini biliyordum! Kucağındaki kadın endişeli bir ifadeyle arkasını dönüp kapıyı kıran Yoongi'ye baktı. Umursamaz ifadesini takınıp üzerimde hareket etmeye devam etti. Bunu gören Yoongi öfkeyle üzerimdeki kadına yaklaşıklıp yumruğu elmacık kemiğine indirmiş ve kadını kucağımdan düşmesine neden olmuştu. Tanrım, şükürler olsun!
Kusmak istiyordum. Ya da avazım çıktığı kadar bağırmak istiyordum, bi' şeylere vurmak, üzerimdeki iğrenç hissi söküp atmak istiyordum.
Yoongi ellerimi çözerken, Namjoon kadını etkisiz hâle getirmiş, Seokjin'de Yoongi'nin elindeki ipleri alıp kadının kollarını arkasından sıkı sıkı bağlamıştı.
Gözlerimden yaşlar süzüldüğünü henüz şimdi farketmiştim. Yoongi baş parmağıyla suratımdaki yaşları birer birer silerek konuştu.
"Geçecek sevgilim, her şey geçecek. Birlikte atlatacağız, yanındayım güzelim" dedi ve alnıma dudaklarını bastırdı.YAZARDAN
Yoongi, Hoseok'u kucağına alarak depodan çıkarmış arabaya kadar taşımıştı. Arabaya binip Namjoon ve Seokjin'i beklemeden şoföre gazı köklemesini söylemiş, Hoseok'a sıkı sıkı sarılmıştı.Eve vardıklarında Yoongi Hoseok'u tekrar kucağına alıp banyoya kadar taşımıştı. Banyoda Hobi'nin kıyafetlerini çıkarmasına yardım etmiş, ardından Hobi rahat edebilsin diye banyodan çıkmak için kapıya uzandığında kulağına Hobi'nin huzur veren sesi dolmuştu.
"Yanımda kal, lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU'RE MY BOYFRIEND | SOPE
Fanfiction"Yine her şey b*ka sardı, tam sonunda işler yolunda gidiyor derken, yıllar sonra edindiğim ailem dağılmaya başlıyor..yine kabullenmeli mi? Yoksa bu kez savaşmalı mıyım? İşte bu ikilem beni öldürüyor." AÇIKLAMA YAZARI -Jongin DÜZENLEYEN - Yoonji (Kur...