Bu bölüm Yoonji adminden, bölümü gece yarısı balkonda sigara içerek okuyanlara gelsin slwlwlwls. (Ben öyle yapıyorum ama siz yapmıyo olabilirsiniz tabi)
:) İYİ OKUMALAR (:"Yanımda kal, lütfen."
Bunun üzerine Yoongi,
"Hoseok, şuan yalnız kalmak senin için daha iyi, ama yinede eğer yalnız kalmak istemiyorsan kalabilirim." Demişti fakat hobi ısrarcıydı, çok korkmuştu ilk defa böyle bi şey yaşıyordu ve tekrar olmasından ölesiye korkuyordu. Haklıydı da, travmatik bi olaydı ve bunu kolay kolay atlatamayacaktı.
1 HAFTA SONRA
Hoseok o günden beri dışarıya adımını bile atmamış hatta tek başına balkona bile çıkmamıştı. Hâlâ korkuyordu, tuvalete giderken Yoongi kapısında bekliyor, uyku ilaçları olmadan gözüne bir gram uyku girmiyordu. İyice paranoyak olmuştu. Her şeyden nefret ediyordu, her şeyden çok sevdiği Yoongi'sinin dudaklarını bile öpemiyordu, yakınlaştıkları an Hoseok irkilip geri çekiliyordu. O kadının yaptıkları aklından çıkmaz olmuştu. Unutmak için elinden geleni yapıyor fakat asla aklından çıkaramıyordu.ERTESİ GÜN
Yoongi, Hoseok'tan önce uyanmış ve duşa girmişti. Duşta bile acele ediyordu çünkü Hoseok uyanırsa yanında Yoongi'yi göremezse paniğe kapılıp çığlık atmaya, ağlamaya başlayacaktı. Hobi'nin yaşadıkları Yoongi'nin canını yakıyor, kendi içinde öfkeden deliye dönüyor fakat Hoseok'a bi şey belli etmiyordu. Etse de Hoseok zaten anlamazdı bu haldeyken. Yoongi'nin duvarları yumruklamaktan yara bere ve morluk içinde olan ellerini bile fark etmemişti. Oysa ki her gece haplarını içtikten sonra kafasını Yoongi'nin göğsüne koyup ellerini tutarak uyurdu.Yoongi duştan çıkıp belindeki havluyla odaya girmişti. Hoseok uyanmış ve uzandığı yerden karşıdaki duvara bakıyordu. Dudakları bi şeyler fısıldıyor, gözleri birine bakıyormuş gibiydi. Öfkeli görünüyordu. Yoongi endişeyle Hoseok'a seslendi fakat o hiç tepki vermedi. Hoseok'un tek gözü seyirmeye başlamıştı. Yoongi tekrar tekrar seslenmiş ve temkinli adımlarla Hoseok'a yaklaşmaya başlamıştı. Hoseok, Yoongi'nin ona yaklaştığını bile fark etmemişti, adeta transa geçmiş gibiydi. Yoongi telaşlanmıştı çünkü Hoseok ileri geri sallanmaya ve fısıltıları da çığlıklara dönüşmeye başlamıştı.
- Hoseok! Hoseok bana bak, beni dinle! Her şey yolunda, tamam mı? Her şey geçti, ben yanındayım korkma. Kimse sana bi şey yapamaz duydun mu?! Kimse sana hiç bi şey yapamaz bundan sonra! Asla izin vermem anlıyor musun beni? ASLA!
Ardından sımsıkı sarılmıştı Hoseok'a, işe yaramış gibi görünüyordu. Hoseok, çığlık atmayı ve sallanmayı bırakmış, hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı. O da sımsıkı sarılmıştı Yoongi'ye.
Hıçkırıklarının arasından "Lütfen bırakma beni Yoongi, lütfen." Diyebilmişti sadece.
Yoongi ise kollarını daha da sıkı sarmış, ve şunları söylemişti"Seni asla bırakmayacağım Hoseok, asla."21.BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU'RE MY BOYFRIEND | SOPE
Fanfiction"Yine her şey b*ka sardı, tam sonunda işler yolunda gidiyor derken, yıllar sonra edindiğim ailem dağılmaya başlıyor..yine kabullenmeli mi? Yoksa bu kez savaşmalı mıyım? İşte bu ikilem beni öldürüyor." AÇIKLAMA YAZARI -Jongin DÜZENLEYEN - Yoonji (Kur...