Α(Αναστασία):Όχι μη με αφισεις μονη μου!Δε θα το αντεξω!Σε παρακαλώ ξυπνά!
Ξαφνικα ακούγεται ο ήχος του μηχανήματος να κανει μπιπ και μια άσπρη ευθεία γραμμή να εμφανιζεται στην οθόνη!Αμέσως ξεσπαω σε λιγμους! Δε το πίστευα πως τον έχασα!το άλλο μου μισο!τη ζωή μου όλη!Ακούω βήματα να με πλησιάζουν όμως δεν είχα το θάρρος να σηκωσω το καφαλι μου!είχα μείνει στη γωνία του δωματίου να κλαιω ενω καυτά δακρια ακουμπούσαν το δέρμα μου!
Γιατρός:συγνώμη για την απώλεια σας!Κάναμε οτι μπορούσαμε όμως ο κύριος βρισκόταν σε πολύ κακή κατασταση!
Ξεσπαω ακόμη μια φορά σε δυνατούς λιγμους και πάω να τρελαθω!Κάθομαι σε μια καρέκλα και αρχίζω να κλαίω !μετανιώνω τοσο πολύ που δε πρόλαβαν να του πω ενα τελευταιο σ αγαπώ!να του δώσω ενα απο τα παθιασμένα μας φιλια!Μονο κλαίγοντας πλεον μπορουσα να επικοινωνισω μαζί του!Έβγαλα όλα τα συναισθήματα μου στη φορά και θυμηθηκα τις υπέροχες αναμνήσεις μαζί τοθ!όταν πρωτογνωριστηκαμε ,πως με κοιτούσε ,ΟΛΑ!ξαφνικα τον βλέπω να σηκώνεται και να τραγουδάει το Μένω δικός σου!Το τραγουδι ακούγεται όλο και πιο δυνατά !Κλείνω τα ματια για να ευχαριστηθω το κομματι και νιώθω κάθε λεξη μαγεμένη απο τη χροια της φωνής του!Ξαφνικα ακούω μια γυναικεία φωνη να φωνάζει "Αναστασία,Αναστασία..."
Ανοίγω τα ματια μου και ξαφνικα το σκηνικό αλλάζει!Βρίσκομαι στο δωμάτιο μου και κοιταω αντικριστά τη μαμά μου που είναι απο πανω μου .
Μαμά:Αγάπη μου είσαι καλά???
Α:Ουφ θεέ μου ,ηταν μονο ενα όνειρο
Μαμά:Χτύπησε το ξυπνητήρι σου αλλά το εκλισα επειδή κοιμάται ο αδερφός σου!Άντε να σηκωθεις όμως...
Α:Εντάξει calm down!Η ωρα είναι μονο....Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ είναι 8????omg σε 10 λεπτα γράφω Αρχαία και είμαι ακόμα στο κρεβάτι????
Σηκωνομαι όσο πιο γρήγορα μπορω,πλένω δοντια ,φοραω ενα μαυρο τζιν με το κοκκινο καρό πουκάμισο μου και τις ugg μου ,πιάνω τα μαλλια μου μια ψηλή αλογοουρά βάζω λίγη μασκαρα και τρέχω στη κουζίνα!
Μαμά:Καλη επιτυχία αγάπη μ!
Α:thank you mother!
Νίκος(αδερφός):Το αγγλικό σε μαρανε!
Α:εεε αι στο διάολο!Φεύγω bye!
Αρπάζω τη τσάντα και το κινητό μου και τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορω !Ευτυχώς προλάβαινε και μπαίνω με το που χτύπησε το κουδούνι!
YOU ARE READING
Με τη πρωτη ματια
FanfictionΙούνιος.Τέλος σχολείου,αρχή της καλοκαιρινής διασκεδασης!Η Αναστασία μαζί με τη κολλητή της Στεβι περιμένουν με μεγάλη αγωνία να πάνε διακοπές στην ηλιόλουστη ,μαγευτική Κέρκυρα μη γνωρίζοντας τι τις περιμένει!άραγε θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στι...